Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Vilka ruggiga spökisar.

Av Kajsa Varg - 31 oktober 2009 23:38

Då var det färdigspökat,barnen åkte runt i kärra till alla grannar o spökade bus eller godis,det var 14 st.barn sen blev det fika för föräldrar o barn goda tårtor o kakor med halloween motiv lite mousserande vin som vi skålade välkommen med sen blev det kaffe o massor med gott.

Jättefin tillställning sen är det kul att komma ut lite o träffa folk,men tänk när barnen kom o visade sig så glömde jag bort att fota.

Oj!vilken god efterrätt.Får man äta hur mycket man vill:-)


      

Här sminkas det,Oj!vilket fint resultat.

     

  Lilla Embla skulle på nattdagis o skrämma fröken,det gillade hon,men pumpan i trädgården den var hon rädd för:-(     

Från fika stunden alla barnen tillsammans.  

    

Pris i form av en klubba fick jäntan under kvällen.Hade lite läskig tipsrunda sen fick barnen stoppa ner händerna i saker o gissa vad det var,en sak var ketchup o de va läskigt.Har ni sett vilken läcker klubba.

  

 
 
Cia

Cia

1 november 2009 06:13

Godmorgon i stugan!
Här blev det inget halloweenfirande i år dels pga att allt e´nerpackat och dessutom ligger Alexander i 40 graders feber:( Så typiskt när de tänkt gå trick or treat.
Var i Florida halloween 2007 hos min syster och blev då riktigt bitna av denna tradition.
Välkommen in på vår hemsida www.angsebo.se om du vill se lite mer av familjen.
Kramar från mig och nospussar från en nyklippt Napoleon

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

1 november 2009 14:28

Hallåj!
Låter som om ni haft en härlig helg! Även om ni fått se många spöken och otäcka typer ;) ! Själva har vi haft den lugnaste Halloweenhelgen i mannaminne...
Sköt om er och pussa svartnosarna!
Kramisar från oss

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
wiper

wiper

1 november 2009 17:44

Vad kul att få se så många fina halloweenbilder. Barnen är så fina. Ni verkar även ha haft en toppenhelg.

Ha en bra söndagskväll också
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards