Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Kajsa Varg - 1 oktober 2009 18:38

                                                  
                         

SMS:a för fullt ikväll nu alla bloggare o ge ett Rosa bidrag till cancerfonden,så enkelt o snabbt så alla kan, och som gör så gott.

ljus cancer  

Jag tänder ett ljus för min kusin som fick bröstcancer tidigt i sitt liv och sedan levercancer.Hon lämnade man o barn 47 år gammal.

Min moster bröstcancer  o sedan med galloperande spridd cancer i hela kroppen också tidigt i sitt liv.

Likaså min mosters mor, min mormor Aina bröstcancer med spridd cancer sedan i hela kroppen.också tidigt i sitt

liv.

                                                  
                   godnatt  

Av Kajsa Varg - 1 oktober 2009 14:44

Så skön att jag hittade denna notis.

Men vi människor är ju de värsta rovdjuren på denna planet,så det känns bra att detta nu gått igenom.

Äntligen tänds ett hopp för djuren på vår planet.



Den 5 maj 2009 röstade EU-parlamentet med stor majoritet för ett förbud mot handel av sälprodukter. Förbudet träder i kraft 2010. Europa har varit den dominerande marknaden för kanadensiska sälprodukter så förhoppningsvis kommer förbudet innebära ett slut för den brutala och fruktansvärda sälslakten.


Äntligen finns det ett hopp för jordens ALLA arter  




Av Kajsa Varg - 1 oktober 2009 13:53

Ja då har man segat igång,huvudet är tungt och yrseln kommer efter ett litet tag när man varit uppe.

Då har man laddat upp fler bilder igen undrar man törs kolla hur mycket bilder jag laddat upp,kan nog vara en hel del.Men what a hell.

Ska försöka komma in på min bärbara senare så jag kan fixa om på sidan här,vill ju stöda rosa bandet o då tänkte jag att jag ska möblera o färga om lite.Har varit in på Lisa`s blogg o kikat den kvinnan kan detta med färg o bilder.

Gå gärna in o kika o läs så förstår ni vad jag menar.

Åter till min lilla tjej som jag var till salongen med i går,hon måste tycka det känns underligt nu när hon är helt tom på nosen o tassar.Hon har slickat dessa tassar uj uj de är ju så bara nu,tänk om hon kommer att frysa om sina små tassisar nu.Nosen har hon dragit med sina 2 tassar runt om och har nästan låtit som hon varit ledsen över det hon blitt av med,ja de är roliga de små godingarna.

Får se imorrn kanske kanske vi ska till Älvkarleby o Gävle för att kolla bil.så vi får se,tycker att det börjar bli lite jobbigt nu när man har 2 och båda vill ligga i knät när man är ute o åker.

Värken har lättat idag,men jag känner att skriva dator hua,fingrarna blir stinna o tjocka som prinskörvar.

Nej nu ska jag ner till min 2-fotade tjej o bjuda på lite mellis,sen blir det nog morotsstuvning till kvällen mmmmmså gött sen med stekt falukorv o Ketchup ja det är väl det enda jag använder det röda till nu.

Ha en skön dag alla underbara kvinnor som bloggar,och förståss alla andra ingen könsdiskriminering här inte.MEN KOM IHÅG ROSA BANDET O 3 OKTOBER.  


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards