Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Kajsa Varg - 25 oktober 2009 20:42

Nu sätter jag ut mina pudelbilder från utställningen i Österbybruk i Maj,Vackra fina och goa pudlar.

STORPUDEL  

Vilket konstverk,så duktig att stå stilla när han skulle fotas,då kunde jag bara inte låta bli att ta chansen jag också.

VIT PUDEL.   ÖSTERBY 2009   EN APRIKOS   FIN HUND   VACKER HUND   LEO   

Här är min upfödare till min älskling Chisa.

EWA O LEO 2009 Ö-BRUK  

Här kommer åudelbilder från Pudelklubbens utställning i Hammarskog.2009

  

 

                              

Min lilla prinsessa.

    

  

Av Kajsa Varg - 25 oktober 2009 20:38

Tack snälla Ulla för rosen.

   Akkis,det är benämningen på Uppsala akademiska sjukhuset.

Av Kajsa Varg - 25 oktober 2009 17:40

Igår kväll var det ljuständning för cancerfonden vid herrgården i Österbybruk,402 st ljus hade blivit sålda och intäkterna går till cancerfonden.3 personer varav en tjej som är mitt kusinbarn sjöng stämningsfullt vid ljuständningen.Så synd att man ej kunde närvara,var ju tanken från början,men blev sedan ändringar.

Tänk va fint det skulle varit att få sett detta .

  

Lånad bild av Anette. 

Av Kajsa Varg - 25 oktober 2009 16:45

                                  BLOMSLINGA  

Ja igår var man ju på 50-årsfest,mycket folk var det.Det var en gammalkompis till oss som fyllde och det var tror jag närmare 100st där,många ansikten var det länge sedan man såg.

Mycket tal sång av både kamrater o av killen som fyllde,Smörgås tårtor i långa banor och vin sen blev det kaffe tårta o en massa fikabröd.En orkester Alexis fanns med och spelade under kvällen,länge sedan man var o hörde dansbands musik o likadant det här med att dansa.Kära nån va man blev orolig,men det var ingen fara benen kom ihåg hur de gjorde.'

Men dessvärre var det värre med orken,men det var så kul så när guben o barnen ville åka hem blev jag kvar o dansade mer:-) Men det får jag lida av idag,har sån hemsk värk í hela min arma kropp kunde knappt gå när jag skulle ut en prommis i grårusket idag.Men det är det värt bara det inte håller i sig för länge.

Imorgon f.m ska jag vara inne på akkis på kärlkirurgen,så imorrn följer Agnes med till stan,för de har pyssel tovning m.m för barn på Uplandsmuseet.Barnen har ju höstlov den här veckan,själv hade jag velat åka till stugan o koppla av en sista gång innan vintern.vackert vatten   vår stuga   bålsjö kväll   Bålsjö det underbara  

Men så blir det inte Ellen har en massa aktiviteter i stallet vill ju inte missa det för allt i världen,och på Onsdag har Agnes avslutning på simskolan.

 Mina fyrfotade älsklingar har varit hos svärmor o svärfar över natten,usch va det känndes konstigt att vara utan dem.Men de blev sååååå GLADA när jag kom o hämtade dem.

Nej nu ska vi fixa till lite Söndagsmys en rulle med barnen o lite gotta till.Ha det så gott alla bloggisar o tack alla rara ni för era kommentarer.





  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards