Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Kajsa Varg - 24 oktober 2009 00:53

Har varit på valpkursen idag,kul som vanligt och vem hade duktig hund tror ni :-) det var ju jag naturligtvis.

Nu blir det ingen kurs förrän om två veckor,så vi har extra tid att träna.
Vi ska träna in ett cirkus nr.en av vovvarna ska liga död en slicka sig om munnen och min lilla skrutta ska stå på bakbenen men jag ska nog lära henne vacker tass istället:-)är inte så bra när de är s¨å små att fresta på bakbenen.

Kursledaren hade sin hund med idag för hon skull träna lite efter kursen,vilken mysig hund och ett så fint ansikte ögon,ingen dum hundras men så var det en avlägsen släkting till pudel"har jag för mig" portugisisk vattenhund.

Sen blev det lunch efter kursen hos dotra,inbakad ytterfilè med vitlök/paprika o Tunisiska kryddor potatisgratäng o rödvinsås sen fick mor ett glas vin till.lite konstigt att ta ett glas vin så tidigt,men det fick bli ett litet.

Imorgon ska vi på 50-årskalas,men har varit så stel o har värk i kroppen så vi får se om man orkar.

Går ej in o läser era härliga bloggar nu utan hoppas på en lugn stund imorgon e.m


Men ni är guld värda ni goa bloggare,och tack för era inlägg så kul att läsa,nattikramen till er alla.

  



Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards