Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Kajsa Varg - 14 oktober 2009 11:23

Denna hittade jag inne hos wiper ta och för den vidare.

Mot barnmisshandel.

Ta gärna detta med er och lägg till på eran blogg.

Skicka detta vidare så det går runt

 i hela Data världen.

 

Mot barnmisshandel.

 

                                                  


                                     

Det finns ingen ursäkt,varför man slår ett barn,kan ej förstå dem som gör det.Man blir så ledsen av att höra att så många barn far illa i dagens samhälle. Tänk er för före,efter är det försent.

Av Kajsa Varg - 14 oktober 2009 10:35

Här varè kaos,ena jäntan ont i halsen ont i huvudet och den minsta missar skolbussen på grund av att morsan stängde av kl.o somnar om shit!jag skulle till vårdcentralen i Årsta men fick ingen bil hemma för guben behövde den till jobbet.

Ja då kommer inte jag till min kurator, minstingen kommer ej till skolan idag o en sjukling hemma.

Ibland är det inget vidare med att bo på landet med dessa indragna bussar hela tiden,missar jäntan 8-bussen så är det kört att komma till skolan den dagen.

Ja iallafall så måste jag bara tala om att kallt o j-äkligt har det varit o blåst,sen tidigt på morgonen kom det en snöby över där vi bor.Vägarna helt snövita och allt frös till is,hoppas att alla håller sig på vägen nu.

Pudlisarna ut oj va kul de hade,Hjördis fick rena pudelfnattet ute på gården hon tyckte nog snön var intressant för det var ett väldigt luktande.

Snart blir det en tur med mina godingar.

Hadè bäst alla. 


  

Ser ni den svarta fläcken som far förbi,det är Hjördis som fått fnatt.

  

      

en bra dag  

  

    


En höstkväll i våra kvarter.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards