Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Nu è de klippt.

Av Kajsa Varg - 13 maj 2009 18:36

Ja imorse var man ju seg till tusen,Agnes som skulle till skolan det glömde jag bort .

Jag bara sov tills hon kom och sa att jag vill ha frukost,då blev det fart.Leif hade ju redan skjutsat Ellen för hon skulle åka till Boda Borg kl.7 i morse.

Men tur så går hon ju inte miste om så mycket på förskolan,så Agnes fick följa med till Morgongåva.

Hujedamej va orolig jag var,tänk om jag inte hittar osv.men långt som attans var det trodde aldrig jag skulle komma fram.Nog är det långt alltid 8 mil är det dit så 16 mil ,plus att när jag skulle åka hem så kände jag inte riktigt igen mig då ringer jag gubben och frågar ja då hade jag åkt åt fel håll jag var i Heby.Det var bara att vända,ja det var tur att gubben hade telefon jour för gumman hela dagen.

Agnes och jag har vandrat på Karlssons varuhus, så åt Agnes Chicken bits och pomes-frites hon blir alltid så hungrig när man åker ut.

Sen var det dags för godis butiken,uj uj billigast att åka själv nästa gång.

Sen handlade vi en ny rosett ett halsband som inte ska slita på pälsen,men icke i mink det var inte min prisklass.

Så nu har jag en go tjej som är så fin och luktar gott jättegott,min lilla skrutta tänk att få tula in sig i hennes päls UNDERBART.


Men ack så trött och slut jag blivit efter denna tur.

Här e tösen min oklippt,men kolla in,jag har klippt muchar som mamma Naja har.

Chisa nyklippt av Mia i Morgongåva.


Är hon inte söt så säg.



 
 
Sussi

Sussi

13 maj 2009 20:35

När det gäller att hitta nånstans så är jag värdelös. Har inget lokalsinne alls hihi
Nu på fredag ska jag till en adress i Knivsta alldeles själv. Jag är livrädd att jag ska köra fel :-)

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Jaana

Jaana

13 maj 2009 21:52

Hej Karin!
Så fin hon blev din söta Chisa. Är det sant att du har så långt till ett trim? Jag har inte förstått var du bor någonstans. Har inte du närmare till Karlholm?
Jätte fin blev hon i allafall! Då ses vi i Österbybruk den 24:e för jag ska också dit baraför att titta lite;-)

Var rädd om dig! Jag har också blivit utbränd så jag vet hur det är. Det är bara att hitta sitt sätt att leva vidare på så går det bra. Visst lät det enkelt,,hihihi Det är faktiskt lättare sagt än gjort men du kommer att klara det. Lyssna bara på vad kroppen säger till dig så kommer det att gå bra.

Kramar Jaana

http://123minsida.se/ZENDEX

 
Lena

Lena

13 maj 2009 21:55

WOW!!!!vilken skillnad det blev på Chisa.Men hon var ju så söt innan klippningen oxå,hihi!
Ha en skön kväll!
Kram vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

13 maj 2009 22:09

Hej Älskade Vänner!
Ja, tänka sig vad som ligger bakom allt hår, hihi:-) Tänk om man skulle raka Lattes nos... Fast det får man inte göra för honom, det är heligt:-) Självklart kan matte försöka lära dig att backa, Chisa. Men inte är det lätt inte, varnar dig. Ska hon skicka "instruktioner" via mejl? Jamen vad roligt det vore med info om din nya kompis:-) :-) :-) Ja, vi måste ses nu snart! Skulle du till Tumba snart, Chisa? Annars ska jag få matte till att åka till dig, så är det bara! Eller om vi kan åka till en Hööks affär nära dig? Vore superkul! Tänk att vi köpte samma jacka, exakt samma dag, hihi:-) Vi är lika vi!

Näää... Nu ska jag sova!

Kramizar,

//Lattisen:-)

http://www.lattisen.wordpress.com

 
Helena

Helena

13 maj 2009 22:18

Hallåj!
Efter den här resan hoppas jag att damen tar och taggar ner en aning;)! Ta hand om dig själv nu så att du orkar med lilla "Hjördis" när hon kommer..... Cobra börjar bli rund nu, kan jag lova:)!
Chisa ser kanon ut, men så har hon ju en riktig stjärna till mor att brås på, eller vad säger du:-)??!!
Kramis från Helena

http://www.queencobra.se

 
Lisa

Lisa

14 maj 2009 00:06

Heej svejs!
Måste bara kika in till dej också innan kudden väntar..men guud så söt o fin chisa blev,,Kanon..
Kram på dej vännen o suss gott..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Primaporskan

Primaporskan

14 maj 2009 17:11

Hej min vän.
Oj,såååååååå söt hon blev Chisa, det är en stilig tjej.Här blåser det så kallt,skulle på ringträning i kväll, men det blåser så mycket.
I dag har jag badat och klippt Wera och Wille dom blev så söta.Wille åker nästa vecka.
Ska jobba i natt sedan är det helg, då ska jag göra som dej,ta lite rött.Måmga kramar från oss.

http://primaposkans-dagar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards