Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Kajsa Varg - 11 maj 2009 19:32

Idag har jag varit på återbesök hos doktorn,hon tyckte inte att jag var redo för att börga jobba ännu.Känner ju själv också att jag inte är redo ännu.

Så nu är jag sjukskriven till 30 Maj.Det var det.

Nu har jag en liten stund på mej att skriva,ska strax ut med Chisa på en kvällspromenad.

Sen har vi varit på Thun`s i dag igen,idag var det Agnes som fick foppa skor

Sen blev det massor med Chokladkakor blandade smaker sen blev det 70 % chokladkakor,köpte faktiskt 7 st.stora kakor affären är väldigt billig på choklad.Kommer att bli gott till kaffet bara älskar choklad.

Imorgon ska jag till Uppsala en sväng,sen på kvällen ska vi till veterinären X-el i Örbyhus och ta bort tandsten på Chisa så hon är fin till utställningen.

På vägen hem ska vi in till far min som bor i Österbybruk och dricka kaffe.

Det värsta är med Chisa, men hon får vila på sin fäll vid mina fötter medans vi dricker kaffe.Hon fick ju lugnande sist så hon var helt borta sen kör han med nån manick på tänderna har för mig att det är ultra ljud.

Nej nu måste jag bara säga adjöss, ha en skön måndag kväll alla medmänniskor.

Kaninen Johan.

Min mor och far gubben min jag o Chisa och Agnes o Embla,mors första hembesök sedan hon fick sin stroke.

Min nya pelargon.


Ellen min dotter och hennes kompis Luiza.i mitten linslusen Agnes i mitten.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards