Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Kajsa Varg - 22 oktober 2009 11:22

God-förmiddag på er alla,skulle ha åkt till Tumba för att titta på en bil idag.Men tyvärr så jobbade gumman och var tvungen att ha bilen.

Men vet inte om jag tycker det är lite knasigt,har man en bil ute till salu,så får man ju räkna med att folk vill komma o titta .Är det någon sen som köper bilen så har hon ju iallafall ingen bil sen till jobbet.

Men jag vet ju inte hur de har det,så nä jag ska inte gnälla :-).

Hör nu att guben ringer till en bilfirma om en bil så vi får se,men det får bli en promenad med hundarna istället sen får jag be guben att böka på mig så jag får undan lite skit i hörnen.

Åtminstonne dra fram snabeldraken som Lena brukar säga"kul namn".DAMMSUGNING  

Mie ringde om valpkursen så vi kommer att tidigarelägga den imorgon.Ska bli så kul att visa vad mitt lilla odjur har blivit duktig att komma på inkallning,Hon springer in så snabbt när jag ropar så det är en fröjd att se, man blir så glad av det.Men så är hon ju också en pudel,jag bara undrar finns det nå goare rarare o sötare o klokare hundar än PUDEL :-)                                                 
                                  

Önskar er alla en skön dag idag var rädda om er o varandra.     


Av Kajsa Varg - 22 oktober 2009 00:28


Nu är det natter,sov så gott alla vänner o medmänniskor.Önskar er alla en underbar morgondag.

  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards