Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Kajsa Varg - 17 oktober 2009 23:14

Då var man hemma igen,fy vad man är trött.Det mesta är klart dukat;tårtor färdiga m.m

vi får hoppas tårtorna blir goda.

Skulle färga håret,men är så förbaskat slut i mina fötter o rygg så det får vara orkar inte bry mig.

Men det värsat är att jag har fått tandvärk,så vi får hoppas att jag klarar mig till måndag värsta är att det värker bara mer o mer.Så j-kla typisk så är nära jul.

Men nu ska ni få se lite bilder men de blev inte så vidare,tror faktiskt kameran behövs bytas ut snart.

Nu vankas ett glas rött o min goda last som gjort mig riktigt rund och trind,Tyvärr men vem kan stå emot en god ost vindruvor kex o ett glas rött.Är ju bara sååååååååå gott.Det  är ett rött vin som heter Condor Peak Shiraz 2008.

      

Sen har Ellen bakat en tårta till sin farfar.

  

Sen dukade vi borden o dekorerade med oxelbär,rönnbär och vild vin tror jag det heter.

Skulle ha lönnlöv också men hann inte med att plocka dem.enkelt o bra sen slapp vi köpa blommor för dyra pengar.

    

  

Guben högg in där det behövdes,han bangar inte i första taget.

  

Mattes små älsklingar var förståss med,dit jag går går också de.Här ligger Hjördis o sover.

  

Hittade ett kort nytaget på min ena son som sällan är hemma men han sportar mycket,gå på gymnasiet och är med sin flickvän,men nu har har kommit hem för det är farfars fest i morgon.Mammas lilla älskling.

  





Av Kajsa Varg - 17 oktober 2009 11:41

                                               

                                                  

                              

Men vilket väder vi fått,vad har vi gjort för ont :-( varken husse eller matte får med sina hundar idag,får lyfta ut dem.De tittar en stund sen tittar de upp på en frågande,måste vi, snälla vill in igen.Men taskiga matte lyfter ut dem på gräset,så de får kissa,ni skulle bara se vilka blickar man får.

Hoppas bara inte det blir kyla på det här för då blir det inte bra.

Nej nu har jag inte tid med detta,ska ner till församlingsgården och göra smörgåstårtor,skönt att komma hemifrån lita:-)och mina fyrbenta o tvåbenta tjejer följer naturligtvis med.Ska sedan försöka få med lite bilder på goa tårtor och lite mer.

Ha det så gott alla goa bloggers,ni har ett hjärta av guld..

                                                  
                           ängellob                                               
                               


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards