Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Gör ett försök.

Av Kajsa Varg - 14 november 2009 22:35

Då har man haft lite bloggtorka då,har helt tappat gnistan o känner mig trött o eländig.Så jag har ej haft orken eller lusten att skriva,men gör ett tappert försök.

Har idag bara sovit,sen var jag o min man till församlingshemmet.Det var musikcafè där o minsta tjejen skulle vara med i en barnmusical där,hon är ju så otroligt blyg,så vi trodde ju att hon skulle backa ur men det gick jättebra.

De var jätte duktiga barnen deras körledare spelade piano o barnen sjöng så fint,sen var det kaffe med en massa gotta till.Sen har vi tittat på körslaget men det är lite svårt när familjen också vill se dansbandskampen,så det var ett evigt flippande mellan när det var reklam.

Igår på eftermiddagen så mådde jag så pyton så då kände jag att jag bara måste göra något,så jag gick en långpromenad med hundarna faktiskt skönt att få andas in den friska luften och inget ont hade jag heller så skönt.

Har börgat med en ny medicin som troligtvis gör att jag mår så pyton,men jag hoppas ju att det är den som gjort att jag inte haft ont i kroppen på 3 dagar nu.Men det är väl så att det är biverkningarna av medicinen som gör att jag mår så pyton så det ska väl gå över hoppas jag.

Imorgon blir det nog en sväng till skogen för att plocka granris o mossa när guben kommer hem från grabbens innebandy match.Lilltjejen har kompisar här så jag törs inte lämna dem själva,man vet aldrig vad små brudarna hittar på.

Önskar så er alla en underbar fortsättning på helgen.

ängel  



 
 
Helena

Helena

15 november 2009 10:37

Tjena bruden!
Ja, ibland har man liksom inget att skriva om.... Men det kommer alltid tillbaka, förr eller senare!
Hoppas nu att biverkningarna av de nya "drogerna" går över så att du kan njuta av att slippa ha ont!
Pussa snyggingarna från mej!
Kramisar från oss

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Lena

Lena

15 november 2009 18:21

Hej Karin!
Jag hoppas att du ska må bättre snart av medecinen.Lite snö behöver vi så det blir ljusare,och gladare blir man oxå.Vila dig mkt så du kan ta nya tag framöver här i juler tider.
Kram vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

15 november 2009 19:56

Hej Karin, tråkigt att du har så ont och att du får biverkningar av medicinen. Hoppas att Du kommer med och lyssnar nu på tisdag,jag kan lova att de är jättebra. Inga biverkningar heller. Saknade dig i torsdags
Kramen

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

 
Ulla

Ulla

16 november 2009 16:39

Hej Karin, skrev FEL dag!!!!!!!!!!!!!! Ska vara TORSDAG den 19/ 11. !!!!!!!!!!!!!!

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

16 november 2009 20:37

Ibland blir det så och jag har själv sån bloggtorka just nu och får anstränga mig för att blogga. Vad roligt att dottern är med i en barnmusical och att det gick så bra också. Ja du en promenad kan hjälpa när man känner sig sån men det gäller att ta sig ut ;) Tråkigt med medicinen som ger dig biverkningar hoppas det går över eftersom den funkar så bra mot värken.

Sköt om dig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Pottipotti & TwixA

Pottipotti & TwixA

17 november 2009 23:33

Men vad tråkigt att läsa att du ej mår bra, hoppas så att den nya medicinen kommer att funka bra för dig... Ta den tiden du behöver... Blogga då du känner för det... Var rädd om dig! Värmande kramar från mig och pussar från Twixen

http://pottipotti.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards