Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Kajsa Varg - 16 november 2009 23:13

Sovit som en björn i ide idag,men sen när jag väl kom upp så mådde jag hyfsat.Tonåringen hemma från skolan ont i huvudet o halsen igen,när ska detta försvinna.Fikade sedan med barnen när minstingen kom hem från skolan.

Sen fick jag ett kakryck bakade kola kakor till mor min och till mig själv,har ju en av grabbarna som fyller 18 den 25 nov.Sen måste ju mor o far få lite kakor till jul,bakade också kolagrottor till dem.

Stordotra skulle få jobba extra inatt så Embla ligger över hos oss inatt,uj va glad hon blev när hon kom hit.

Man hör att ytterdörren öppnas o sen hör man en röst som högt ropar mormor mormor,sen kommer hon infarande i köket med armarna utsträckta o ska ge en kram.Finns det något underbarare,hon è så go ungen.

Har sedan fått så många olika bud om det här med vaccinering,blir lite sur tycker att man kunnat få lite info/eller varför inte ett brev var och när man kan vaccinera sig.Men inte då,sen ringde jag ju en dag till läkarstation,då skulle jag vända mig till uppsala tror det hette länsvaccinationer.Men kollade i går upp på datorn som grabben sa åt mig att göra,då står det att vi barnfamiljer +riskgrupper får komma till läkarstationen i morgon mellan kl.13-16.Så imorgon åker jag och hämtar barnen så åker vi och köar för att ta sprutan,men nog är det svårt att bestämma ska man eller inte huga va jobbigt.Äldsta dotra har iallafall bestämt att varken hon eller Embla ska ta sprutan.Ja  vi får väl se hur det blir.

Jag måste bara sätta in kort på mina älskade ungar,hittade kort när jag kollade runt.

embla   skolavsl.2009   agnes   björn   joel   emelie  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards