Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Kajsa Varg - 1 november 2009 18:50

Trött som man är efter en sån jvla gråtrist dag,så sätter man igång o bakar.

Hur korkad får man va egentligen,trött i grinig med kort stubin verkar hela familjen som är hemma vara.Ungarna gnatar på varandra guben o jag retar oss på varandra.Kul de è,men nu blir det andra bullar kardemumma bullar.Hon som ska bli tonåring har nu ändrat sig o vill baka och det är bra för jag får så fruktansvärt stora bullar och hennes blir så perfekta.

Jag har lyckats få ihop 2 satser kokoskakor en stor sats med kolagrottor de ska bli spännande och känna hur de smakar.

Vi har nämligen ett födelsedags barn som fyller tonåring här på Torsdag,fast i humöret har hon varit tonåring i många många åååååårrrrrrr :-)

Skönt att hon bakar med, då kan ju jag sitta här vid datorn hihihii.

Tror faktiskt det var bra att vi käkade för nu har blodsockret stigit och vi alla mår mycket bättre,Sen blir det en fika paus med nybakade bullar mums. 

    

Kolagrottor.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards