Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Kajsa Varg - 9 november 2009 17:29

Inte blev det någon resa till Uppsala o IKEA idag,nej vi var hemma o har plockat på ungarnas rum.Var ju ett tag sedan vi skulle byta rum o tjejerna de ska ligga i samma rum,och vi har ej haft tid eller ork att få ihop det för allt blev bara fel.Hyllor och bokhyllor var för långa och fixat ny våningssäng till dem och mycket saker som inte gick in ųsch en salig röra ska jag säga att det blev.

Så nu har vi väl fått till det lite bättre,mensom sagt det är mycket som blitt över och jag min arma stackare som har så svårt att slängā"kan ju alltid vara bra att ha"ja ni förstår jag är nästan som en hamster:-)är

Nej så nu har vi lite bättre pejl på vad vi ska köpa till,och det var ju faktiskt vettigt att göra på det viset.Sen en av hyllorna vi köpte till deras rum var det ju naturligtvis fel på,man blir så grym när det är fel på grejerna.Guben hade skruvat ihop hela hyllan,så ska vi sätta i backarna men det går inte hyllan var för smal jäla glad man blir:-)

Nej nu blir det resa imorgon istället,och som sagt det brukar ju alltid hamna en massa extra i påsen:-)

I går kväll börgade en brand i Almunge i samhället vi hör till.Till råga på allt vår hö leverantör till vår käre kanin:(

Står att läsa om här.Hölada i lågor i natt - Uppsala - UNT.SE fast jag tror att det är en ladugård om jag inte minns fel.Nu har de kommit fram till att branden är anlagd,de söker 2 st. i 15-20 års åldern.USCH GILLAR INTE .

    

ifrån http://www.utryckning-uppsala.se/
Bilder lånade från utryckn.upsala.se.fler bilder finns att se där. 



Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards