Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Kajsa Varg - 6 november 2009 19:15

Fredag igen,har haft stordotra o Embla sovandes här inatt,Embla har varit hemma med oss idag medans dotra var in på jobbintervju ska event.börja jobba inom hemtjänsten igen.Tycker det är lite synd när hon är utbildad kock o har arbetat inom det ett par år nu,men hon har så hemska arbetstider så det är därför hon vill byta för Emblas skull.

Så vi får se hur det går,fast om jag får tycka så vill jag inte.

Sen har vi haft mor o far min här idag på kaffe o tårta(marsipantårta) mums,lite tokigt bara för jag fick ju åka iväg på valpkursen.Mor min tyckte väl inte att jag skulle åka,men det var ju sista gången o vill ju bara inte missa.Det gick iallafall jättebra,vi fick gå en bana med puppisarna där vi skulle göra saker som vi lärt oss och det sista var cirkuskonsten.Tyvärr kunde inte min man följa med o filma,var ju tvungen att va hemma o underhålla gästerna.

Chisa`s cirkuskonst var att sitta o sen ge vacker tass,sen när jag säger stå så står hon upp på bakbenen.Så himla duktig tjej jag har.

Det är ju så här när man har en liten hund o ska berömma så är det mycket böja sig ner,så mot slutet så var jag tvungen att ge upp för jag fick såååå ont.och nu kan jag knappt gå o böja mig o det spränger o värker.

Skulle pröva på den här dosan jag fick igår men,är inte lätt när man har hela huset fullt med folk får väl bli senare.

Ringde också om vaccination till familjen o fick till svar att husläkarstation vi hör till ska vi inte vända oss till,utan till något som heter vaccinationteamet i Uppsala och nåt mer har jag inte kollat upp.Får väl fixa det på måndag istället.sköterska  

Nej nu får jag nog lägga igen datorn en stund har fått gäster igen,by by så länge. 

Av Kajsa Varg - 6 november 2009 01:22

                              flygande ängel  

Då säger vi natti natti till alla medmänniskor,suss gott.Önskar er alla en skön Fredag..


Av Kajsa Varg - 6 november 2009 00:46

Ja då kommer ett nattligt inlägg,av en toka som sovit o nu är pigg igen.Fick mina pärlor idag,men kände ingen inspiration alls. Allt verkar dött inuti,men vackra pärlor var det iallafall.

Nu väntar jag på 3 st.färdiga halsband som jag köpt av henne också,hon gör så fina smycken,gå gärna in på hennes sida o kolla.http://design.lejonklou.se/ 

Ellens farmor o farfar har varit o firat henne nu på kvällningen,och hon var väldigt nöjd med dagen,men tyvärr så verkar det som hon börjar bli sjuk.Men vi får se vad det blir,har ju slarvat lite med sömnen med så.

Men storjäntan som jobbar på Arlanda ringde idag o talade om att 2 på hennes jobb nu ligger hemma i svininfluensan,är ju svårt att veta om hon har fått smittan eller ej.Men i morgon ska jag ringa till läkarstation och höra mig för om vaccinering för familjen, stora idrotts killen vägrar ju o jag kan ju inte tvinga honom.Jag ska ju få en genom jobbet och jag hoppas att det gäller även de som är sjukskrivna,men det gäller ju att hålla sig ajour med jobbarkompisarna för annars blir det nog inget.

Nej det här skiten gilar jag inte alls.

Men nog med det här kommer lite bilder på pärlorna jag skickade efter.

        

Har märkt på fotografierna att färgerna inte riktigt blir som det ska.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards