Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Kajsa Varg - 4 november 2009 19:40

                                                  
                                        kaffe                                 

Idag har Agnes varit i skolan,det var en kortvarig magsjuka.

Sov en extra stund på morgonen med mina hundar,sen ut i kylan,så skönt med friskluft men fasen så kallt.

Det har nog snöat nästan hela dagen men det har varit så smått,på promenaden så plockade jag de sista små blåklockorna o en liten smörblomma det aallra sista vackra av en sommar som varit.

Nu är det dags för snö och kyla.

Fick besök av en jobbar kompis,vi pratade o fikade gott,bestämde att vi skulle försöka träffas och handarbeta tillsammans.

Sen drog jag och lilljäntan till Thun`s för att handla present till Ellen,vi hittade lite småsaker som kan behövas sen köpte vi en täckjacka.Men Agnes säger då till mig i affären, men jag vill inte ge trosorna de får ni göra.så nog får hon paket allti.

Sen när guben fixat bilarna så åkte han in till Uppsala för att handla,ska nämligen bli en till present till den blivande tonåringen.Sen skulle han skjutsa grabben på siriusträningen idag var det konditionsträning.

Sitter nu och myser framför tv:n med barnen,fast inte kan jag väl säga att det är bra barnprogram nu för tiden.

Nej!annat var det på min tid :-)Pellepennan och suddigumman,Patrick och Puttrik,Baltazar Bullerbybarnen de va grejer de.

Nej nu ska vi kolla på Bonde söker fru och se vad de har för sig och om de har fastnat för någon.

  



Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards