Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Kajsa Varg - 5 november 2009 17:18

fyller år.  

Ja!då har vi en tonårstjej i familjen,fast i ochförsig har hon varit tonåring i många år till allt men ej till åldern.

Vi gick upp tidigt på morgonen,och sjöng för henne sen blev det många paket och fika. Choklad med vispgrädde och goa mackor blev det.

Sen blev det skola för barnen och guben förljde med till Uppsala,jag skulle nämligen till sjukgymnasten o kuratorn.

Det känns så bra när man varit där,men sen jag var till sjukgymnasten idag så har jag fått så ont och jag är såå trött.

Sen var vi till IKEA skulle köpa hyllor som man sätter plastbackar i sen blev det ju en massa annat småplock o en massa ljus o värmeljus.Och sånt kan man ju aldrig få för myckat av.

När vi sen står i kassan,då märker han att plånboken är hemma.Det var bara att se glad ut och åka hem igen,när vi väl var hemma så var det bara att kavla upp ärmarna för nu var det dags för en Taccogratäng.Här hemma har vi så att den som fyller år bestämmer mat,till det en grönsallad o en sallad med kidney bönor o kikärtor den är så mumsigt god o nyttig.

Sen gjorde jag en gräddtårta men vindruvor och mandariner....medans jag fixade lite så åkte guben till Uppsala igen  för att grabben hade träning i uppsala,sen ska han till ikea och hämta sakerna som vi ej kunde köpa sist vi var där.

Nej nu måste jag ta en tupplur innan farmor o farfar kommer.




Agnes mids.aft.   Grattis storesyster.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards