Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Ikea.

Av Kajsa Varg - 10 november 2009 19:34

Då bar det av tidigt in till Uppsala för att gå på IKEA.Vi hittade det vi skulle ha och mer därtill, som sig bör när man handlar på IKEA.

Mycket doftljus röda i glas med juldoft,och de luktade så gott,söt jullykta i rött till tomten som ska stå ute och blommor tror de heter Kalla och de är röda o vackra med gröna blad.

Gick ganska fort att handla för vi visste ju vad vi skulle ha,men sen halkade det ner en hel del till.

Efter innan man går till bilen så måste man ju bara handla lite till,pizzaslice o dricka med en mjukglass som efterrätt.Där får man ta sin egen strut till maskinen o fixa glassen själv.

Men ack vad trött man blir att gå runt o handla,den här kärringen har nog tappat bort all sin ork.Så skönt sedan när man är på väg hem,somnar så skönt i bilen och vaknar till nästan hemma.Men vad är det jag ser jo men visst det är  solen som skiner in i tallskogen och det var så himla vackert sken,undrar när den kikar fram nästa gång.

Härligt att vara hemma igen och få koka en kopp kaffe o sätta sig ner en stund och sen prata med sina tjejer.

Sen gick guben upp för att skruva ihop hyllorna till barnen,ska bli spännande att se sen om backarna passar in den här gången.

Så här såg det ut på ett ungefär,men jag valde färgade lådor.och sen var vår lite större.

  


 
 
Jaana

Jaana

10 november 2009 20:11

Visst blir man trött av att shoppa man tittar,funderar, planerar osv..hjärnan går på högvarv ;))..heel slut blir man
Visst är väl IKEA en rolig affär, har börjat gilla den nu på sistonen. Tidigare tyckte jag inte alls om stilen men som människa så ändras tycke och smak med tiden;)) och det kanske är tur det ;D Ha det bäst// Kramar Jaana med aprikoserna ZENDEX

http://123minsida.se/ZENDEX

 
Pottipotti & TwixA

Pottipotti & TwixA

11 november 2009 16:59

Vad härligt att få gå gå på IKE och känna klämma och funda ett och annat... Vilken toppen hylla, i den ryms det ett och annat... Visst är det extra gott med kaffe då man har gjor något ;) Trevlig onsdag! Kramis

http://pottipotti.wordpress.com

 
Lena

Lena

11 november 2009 18:59

Vilken bra hylla,där får det plats med mkt grejor.Blir nog super fint i tjejernas rum.Så bra att dom kan dela rum,dom åker inte i luven på varandra då?hihi!
Ha en mysig kväll vännen!
Kramis

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

12 november 2009 10:53

Härligt att ni hittade det ni ville ha på IKEA. Vad snygg lådhyllan blev och ännu snyggare i färg förstår jag.

Hoppas du får en fin torsdag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
marsipanen

marsipanen

12 november 2009 18:24

ja julhandeln är verkligen på G. Än så länge kräks jag inte av juleljusen och glittret... men antar att innan Lucia har jag säkert slagit ner någon tomtejä..kel ;)

Fin hylla .. har backarna (röda) men de hamnade i vanliga hyllan i våran "skräpgarderob"
kramis!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
primaporskans-dagar

primaporskans-dagar

13 november 2009 17:24

Hej min vän.
Tack för hälsningen. Jag är så glad att Bodil blev min, det är en härlig tjej som vet vad hon vill. Det kommer kort på henne snart. Hoppas ni får en bra helg.
Kramar till alla er från oss i Karlholm.

http://primaporskans-dagar

 
Lena

Lena

14 november 2009 11:22

Saknar dig!vad gör du?Trevlig helg!
Kramar Lena

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards