Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Kajsa Varg - 9 december 2009 07:44

Ja då var man igång tidigare än vanligt,uppe halvsex har sovit 2 timmar inatt,har så förbaskat ont i halsen så jag knappt kan svälja.Tror faktisk att jag aldrig haft så ont någon gång,så jag hoppas det inte är någon halsfluss.

Jag som ska till mor o far på fredag men får hoppas det går fort över.

kl.sex började jag baka dubbel sats cornflakes drömmar,doftar så gott i huset.

Idag ska Agnes baka pepparkakor i skolan till deras Lucia avslutning i skolan för föraldrar,eftersom de har det på kvällen så får de sluta en dag tidigare i skolan så vi får hoppas på bra väder den kvällen.

Idag är det bestämt att guben och jag ska städa och göra iordning hallen uppe,för där ser det ut "Jerusalems förstörelse" som mor min sa när jag var yngre och det var stökigt på rummet mitt.

Lyssnade på nyheterna i går kväll om miljön,man blir ju verkligen skraj de visade sjölejon som normalt samlas många många och ligger på isflak,men de har nu smällt så de samlades uppe på land och blev de skrämda så stack alla snabbt ner i vattnet och massvis med sjölejon klämdes ihjäl,Ola Skinnarmo hade sett det med egna ögon och det var hemskt att se.

Sen har det inte varit så varmt som det är nu sedan de började mäta temperaturen kommer ej ihåg när det var ,men längesedan är det iallafall.Konstigt egentligen,miljön borde väl vara det viktigaste viktigare än svininfluensan.Hoppas ni förstår vad jag menar inte lätt att få fram det man tänker i skrift,och sen när man har så förbaskat svårt med minnet.

Nej nu ska jag göra lite värmande te för strupen.Önskar er alla en underbar dag.

textbild  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards