Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Kajsa Varg - 1 december 2009 22:25

Här börjar man må lite bättre,så nu har kärringen fått bakryck.

Idag gick jag och lade mig efter frukosten och barnen åkt till skolan,oh hjälp vad sängen är skön så där på morgonen.Gjorde lite andningsövningar och lite gympaövningar som jag fått av sjukgymnasten.

Sen råkade jag och hundarna somna om,men sånt händer,men sen vart det ut med hundarna en stund och en kopp kaffe sen var det bara att sätta igång och baka.Det blev havrekex som min mormor o mamma alltid gjort till jularna,men nu är det min tur att baka till min mor när hon inte kan längre.Men ni skulle hört far min när jag talade om att jag skulle baka en sats havrekex till dem,han blev sååå glad han trodde att det här skulle bli den första julen utan havrekex med skinka på men han får så även i år.

Sen har jag haft Embla o dotra på mat här idag oj vilken rulle det är på denna tjej,hon hade sen fullt upp med dockan o vagnen hon kommer in i köket med dockan på armen och ser så bestämd ut sen utbrister hon MEN HERREGUD!! ja det lät så himla kul undrar om det hänt lilla bebben hennes något?


Chisa mådde mycket bättre dagen efter sina kräkningar,men nu har hon som aldrig haft några problem med sina öron och de är så fina i både färg o lukt.

Natten som var så hade hon sån hemsk klåda på en sida trodde aldrig hon skulle sluta klia.Idag kollade jag öronen varav det ena örat var det som brunt vax eller nåt i sen ytterst liten tilstymmelse till blod,jag rengjorde örat sen ska jag ringa till en kompis som är veterinär om det inte går över.Dessvärre hade Hjördis likadan gugga i ena örat också men har inte kliat lika mycket,och när vi var o klippte henne så hörde jag mig för oh då fick jag till svar att det var öronvax men får hålla kol vart det bär hän.

Igårkväll så stickade jag en mössa till Agnes,riktigt fin för att vara av mig måste jag säga har nu stickat en rosa och en blå i ull och alpacka ull så nu klarar hon den så kallade vintern.

Sen har jag börjat på ett par handledsvärmare i brunt ull och alpacka garn,men det kommer väl att ta lång tid för det är så tunt garn.

Nej nu så ska jag ta och gå in på F.B en stund och spela cub crash.

Ha det så gott alla goa bloggarvänner,ska ni ut på vägarna imorgon bitti så ta`t lugnt tänk på att det kan vara halt.STORA KRAMEN PÅ ER.

  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards