Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Kajsa Varg - 8 december 2009 16:03

Men vilken tur jag har!fick höra av min bloggarvän Annelie att jag har varit med och vunnit i tomtetävlingen.

Jätteroligt!för jag brukar inte ha turen med mig,Väntar så med spänning på vad som kommer att finnas i lådan senare..

Tack snälla Annelie o Twixen.ni är underbara.

  

Av Kajsa Varg - 8 december 2009 15:51

Då har vi varit i skogen en stund med hundarna och lekt kurra gömma,full rulle på dem.Men Chisa är trött.Igår när vi var ute sent sista kisspromenaden innan sängen,så går hon inte ens före mig som hon brukar nej hon kommer på efterkälken och går inte att få igång henne att leka.

Så det får nog bli en pling till vetten igen för att kolla upp att allt är som det ska,ellenr.Ellen har temadag i skolan denna vecka,så på e.m åker hon bussen halv 2 till stallet och är där till 19 ikväll,då är hon ledig på dagen kan inte bli bättre.

Nu ska ni få se vår bil som den kommer att se ut,fast bilden är inte mitt foto.Vår bil kommer att vara vit.

  


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards