Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Kajsa Varg - 7 december 2009 19:29

Idag skulle jag ha åkt till sjukgymnasten,men mådde så illa på morgonen och hade hemsk huvudvärk o yrsel.

Så jag gav återbud,sen gick jag och lade mig när barnen åkt till skolan.

Sedan när jag o ch hundarna vaknade vid 9 så mådde jag bra mycket bättre,så hisklans skönt var i allafall ingen magsjuka.

Sen ringer stordotra från jobbet och undrar om jag kan hämta Embla på dagis för hon hade visst feber.

När jag kom ner var det full rulle på Embla hon var då ute med de andra barnen och lekte.

Sen när vi kom hem så tog jag febern på henne och hon hade ingen feber alls,sen tog vi en fika tillsammans sen fick hundarna ut en stund och sen gick vi på sängen och läste en bok sen somnade både vi och hundarna tillsammans.

Vaknade 1 timme senare då var det bara att gå upp och fixa mellis till Agnes som strax skulle komma med bussen.Embla fortsatte att sova en stund till så Agnes och jag fick en lugn stund tillsammans och sen fick hon läsa en stund ur nya läseboken hon fått i skolan o sen blev det siffer däckaren.

Så skönt då är läxorna gjorda för den här veckan.

Fick sedan lusten att baka så då blev det en massa små kladdkakor med mashmallows,Embla vispade och hade i mashmallows och sen slickade hon skålarna,hihi hon var alldeles brun och kladdig i hela ansiktet.

Tyvärr så hade jag inte ens tanken på att fota henne,men det hade ju varit härligt att få visa hur hon såg ut.

Vet ni vad vi får köpa bilen,guben ska hämta den imorgon så vi får hoppas det är en ärlig person och att det inte är några fel på bilen som dyker upp,vi har ju som sagt otur i det mesta nuförtiden tycker jag.


Så det ska bli spännande att fixa iordning till hundarna i bak,det enda är väl att de inte kommer att se ut ur fönstret stackars dem som är så nyfiknade.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards