Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Tredje advent.

Av Kajsa Varg - 13 december 2009 11:21

Önskar alla mina vänner en skön och härligt lugn tredje advent.

                                


Idag blir det en sväng till Thun`s för att handla lite,sen blir det käk.

Sen iväg till kyrkan för att se Lucia,efter kaffe med dopp i församlingsgården.

 
 
marsipanen

marsipanen

13 december 2009 12:40

önksar dig detsamma!
kramis från marsipan och Ludde!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Anneli & Twix

Anneli & Twix

13 december 2009 13:04

Vi kikar in med en Lucia & 3.e advents kram, hoppas att er dag blir fin. Kram kram

http://pottipotti.wordpress.com

 
Jaana

Jaana

14 december 2009 09:16

Så underbart att ha en dotter som kan sjunga ;D Tänk om man ändå kunde det. Visst blev jag nöjd med helgens utställning då jag fick se många fina hundar. Skönt att dina svartnosar är pigga för det finns väl inget skönare än att se sina hundar glada.
Ha en bra måndag // Kram Jaana

http://123minsida.se/ZENDEX

 
Anneli & Twix

Anneli & Twix

14 december 2009 12:08

Goddagens i stugan :) Hoppas att du känner dig lite piggare, inte roligt att dra på sig en förkylning i dessa tider.

Krya på dig kramisar från oss

http://pottipotti.wordpress.com

 
Lisa

Lisa

14 december 2009 23:42

Gokväll karin!
kikar in för att se hur du har det och önska dej en bra vecka,,här snöar det för fullt just nu Myyysigt!
Är uppe än för lill Rasheed har varit dålig i sin mage ikväll och haft jätteont men nu fick han ut det som satt fast fruktansvärda bekymmer med hans mage Trots att han får medicin,,Sen har Natta Legat sjuk hela dan kräkts o haft feber,,Så jag väntar väl mej inget annat jag heller fy17 det vill man ju inte ha nu precis,,

Jag var in häromdan till dej men glömde skriva då..Vilken fiin bil ni köpt,,Grattis till den!!
Ha det Jättebra så hörs vi ju heela tiden som Jaana brukar skriva,,fniss..
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

16 december 2009 08:01

kikar in för att önska dej en fin dag,,
kram kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

16 december 2009 18:16

Hallåj!
Hoppas ni hade en härlig 3:e advent! Här känner vi oss lätt insnöade (det är som vanligt, med andra ord...) i allt detta vita.. Men det är för härligt, lilla Sol kan inte sluta rulla sig när hon är ute, Ozzy är helt gaaalen och Smilla vet inte hur hon ska få nå'n liten pudel att våga leka ordentligt med henne ;) ! Och man slipper allt det skitiga, hurra!
Sköt om er och pussa svartnäsorna!
Kram från Helena och hela gänget (titta in på min hemsida, förresten...)

http://pudelfnatt.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards