Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 2 december 2009

öroninflammation.

Av Kajsa Varg - 2 december 2009 08:13

Chisa hade ju börjat klia i örat i förrgår,igår kväll kliade hon sig igen när hon skulle lägga för natten.

Det märktes att det gjorde ont i örat,sen la hon huvudet på sne och hon lät som det gjorde ont när hon kliade sig.Senare när jag skulle ¨lägga mig,så kom hon till mig och då kikade jag igen på örat oh det bara plaskade i örat.Stackars liten,orolig blev man ju så det var bara att sätta sig och leta på internet om öroninflammationer.Det lät som en typiskt som en öroninflammation som barnen brukar ha tycker jag,så nu har jag beställt tid hos X-el så vi skulle få komma idag kl halv två.

Så jäkla typiskt med en extra utgift när man behöver de få pengar man har till julklappar åt barnen,men är de små sjuka så är det bara att åka till farbror doktorn.Inte att förglömma så blir det ju en go fikastund hos X-el .

Sen så svänger vi in med havre kexen till mor o far på hemvägen och tar väl påtåren där,sen får man skynda sig hem för sen kl 18. är det avslutningsfest på kyrkans barnavslutningar,med fika och barnen går lucia.

Men huga va kallt det var i morse då minus 8 grader,men nog är det bra konstigt ena dagen 8 grader varmt sen 8 grader kallt.

Idag kommer det nog bli en vacker och fin dag,för himlen är blå och solens strålar tittar redan fram.

Så önskar ni alla får en underbar dag i solen och den friska luften.

fånga dagen   kraqmisar    

 
 
Lena

Lena

2 december 2009 09:28

Godmorgon Karin!
Men oj stackars Chisa då!hoppas det går bra hos vetten,så typiskt just i jul månaden.Ja det blir nog en väldigt fin dag med kall och hög luft och sol.Nu väntar jag på snö så man får lite mer julstämmning.Är det bra med dig då gumman?fullt upp som vanligt förstår jag och ännu mer nu med julfester,klappar och vetegudarna allt.Sköt om dig och vila ibland och framför allt njut i skogen och ta hem kraften där.
Må så gott vännen kramar Lena&Alina.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

2 december 2009 19:35

Ja det är typiskt att det blir såna utgifter när man behöver sina slantar till annat.
Hoppas det blir bra fort!
sEr att ni oxå haft kallt idag men det är att föredra tycker jag än att det är plusgrader och regn...
Ha en mysig onsdagkväll!
Kerstin o vovvarna

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards