Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Panelsmycket.

Av Kajsa Varg - 23 mars 2011 10:07

Nu har jag gjort klart smycket till de nya panelgardinerna,blev väl inte riktigt som jag tänkt men ganska nöjd ändå:-)

Så här blev resultatet.

   Sen hittade jag ett tyg som de satt ned kraftigt i pris,som jag inte kunde låta bli.Det blev en snygg duk till köksbordet.Färgerna blev inte de rätta men det var så snygga färger ihop.

 

Ett litet smakprov på en av änglarna o sen kunde jag inte låta bli att ge ängeln ett ansikte,och nu är det bara försöka att få tag i änglahår.

   

Sen den lilla vovven som ska ha några lager ull till på sig,för den ska förvandlas till en pudel hade jag tänkt mig.

       

 
 
Lena

Lena

23 mars 2011 12:43

Oj!vad fint det blev Karin.Så påhittig du är.Jättefina färger.Åh titta så söta änglar,och en tovad pudel ska det bli oxå.Så avundsjuk jag blir på dig nu.Du är alltför duktig du:)
Jadå, jag ska ta massor av bilder i Stockholm och visa dig.Jag gillar så mycket att åka ut på små foto turer.Och det ska bli mycket av det till våren och sommaren nu.Jag tänker inte ge upp det här året förrän jag finner orkiden Adam & Eva,guckuskon och en massa annat fint där nere på Hållnäs halvön:)
Det ska bli såååå spännade!
Hemma och städa näe men det får väl gubben göra hehehe!
Kramen på dig och må bäst!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

23 mars 2011 15:48

TAck Lena! ja ibland så är det mycket aktivitet där uppe i bulan;-)kanske därför man haft så ont i den idag:-)
Synd bara att man själv aldrig nästan blir nöjd med det man gör.
Några mil härifrån så vet jag ett ställe där vi var för många år sedan o fotade Guckuskon o den är ju så vacker,och det verkligen växte i massor.Sen har du ju Kungsängsliljorna i Uppsala,själv har jag aldrig varit där,men nån gång kanske det blir.
Låter underbart med dina tripper,själv är jag åt andra hållet,har så svårt att ta mig iväg.
Nej städa det får man lämna till gubarna, så typiskt snabeldraken:-)gick ju sönder i helgen så nu blir det inget gjort här på ett tag.
Ska försöka att må lite bättre;-) men det är svårt när man ska tvinga sig till det mesta.
kramen på dig.

 
wiper

wiper

23 mars 2011 13:47

Det ser jättesnyggt ut. Gillar det som hänger på mitten. Antar att du satt ihop det själv. Det andra tyget var supersnyggt också. Vad duktig du är med din tovning och annat du gör. Du är kreativ och påhittig.

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

23 mars 2011 15:34

Tackar så mycket!tyckte det såg så tomt ut på gardinerna,så då fick jag en idè :-)det blev ju inte riktigt som jag tänkte,men tycker att det ger lite mer liv i gardinerna.Mmm gillade verkligen tyget,så fina färger sen var det så fin lyster i det o inte något sladdrigt tyg.Lite synd att färgerna inte gick att få till i fotograferingen.
Önskar dig detsamma,kramen.

 
Lena

Lena

26 mars 2011 09:56

Tack Karin!Jag har en NikonD3000 men det är ingen värsting kamera.Men den får duga.Ångrar köpet av det nya objektivet jag köpte i vintras.Men får jag råd någon gång så ska jag köpa ett nytt.Det är ju så bra om man kan zoomma.
Skön helg önskar jag dig.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

29 mars 2011 23:00

Men det är huvudsaken man tycker den är bra o det blir fina bilder,och det får ju du.
Guben hade flera gamla obektiv som passar till vår nya kamera som vi köpt nu.Så man får väl försöka lära sig kameran o prova objektiven nu framöver.
Ha det så gott,kramen,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards