Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Kajsa Varg - 29 mars 2011 15:20

En dag med en stel kropp o ont i huvudet,hur länge orkar man med o hur länge orkar en kropp/psyket av att ha på det här viset.

Jag vet då att jag pallar inte mycket till,men det är bara att bita ihop men man blir ju så jävla lätt grinig o argsint o håglös.


Men nu kommer ett par bilder som jag fotade igår kväll,sen ska jag skjutsa Agnes o Ellen till stallet o då ska jag försöka fota lite mer bilder.



Dessa flaskor hittade guben uppe på vinden när han skulle upp o visa sotaren nya luckan upp till skorstenen. Sen en pytteliten burk med Marabou bakpulver o den var helt oanvänd.

     


       

Här har jag tovat några ägg som ska hänga i påskriset o sen ska det bli fler såna här små kycklingar.

 

Min goa o rara son som är barnskötare o som jobbar på ett dagis,kom igår hem till sin mor o gav henne en chock,han hade rakat av sig allt sitt tjocka fina hår.Jamen ingen fara säger han det växer snart ut.Ja man vänjer sig väl .     

Av Kajsa Varg - 29 mars 2011 01:14

Äntligen har guben kommit från jobbet,kunde ju inte lägga in kortenfrån kameran själv.

Så här kommer lite blandade bilder av från den nya kameran.

Embla som fått en go bulle av morfar.

               

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards