Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Lite blandat.

Av Kajsa Varg - 14 mars 2011 21:39

Hejsan alla glada!,själv mår jag skit men försöker slå det ifrån mig.

Har ont som attans o mår psykiskt inte bra sedan det här med jobbet började,men igår sa jag att det kommer ju inte att gå o joba 10 tim i streck med min fot min rygg o min axel..

Så idag så ringde jag min chef o sa att jag måste sjukskriva mig för det går inte att jobba på det här viset.

Jag måste ju få ordning på allt det onda annars kommer det ju inte att fungera för mig på jobbet.

Men då var jag tvungen att ha läkar int.från första dagen,då har hon fått för sig att jag skulle börga i morgon.

Men jag börgar ju inte förrän den 17 sa jag,men som sagt imorrn fick jag en tid hos läkaren,samma tid som jagskulle vara hos sjukgymnasten.

Men jag ringde sjukgymnasten o hade sån tur att jag fick en tid senare på e.m så nu kan jag göra båda.Ja det vore väl själva sjutton om inte jag skulle ha tur nån gång ;-)

Chefen frågade också mig om jag hört något från facket om överklagan,men tyvärr inget.hon därifrån hade pratat med guben o hon tyckte väl att jag skulle börga jobbet igen så länge o att jag själv också skulle leta jobb(hålla ögonen öppna.

Ja inte får man mycket hjälp man ska vara frisk o stark o fixa allt själv.



NEJ NU VAR DET SÅ HÄR ATT JAG SKA LÄGGA UPP LITE KORT SÅ NI KAN SE PÅ ETT UNGEFÄR HUR MAN NÅLTOVAR.

Så här kommer lite kort på en kula som jag gjort som ska sitta uppe på en nål.

Dessa saker behöver du,ull nålar o en skumplatta som tovningen sker på.

     

     

                  

Hoppas ni sett ungefär hur nåltovning går till,en hobby som tar lång tid o är stickande kul,sen ju mer man stoppar nålen upp o ner i ullen o formar,ju mindre o hårdare blir ullen,sen kan man forma till ansikten o det man vill ha fram.

 
 
Lena

Lena

15 mars 2011 08:02

Hoppas det löser sig för dig till det bästa och rätta.Förstår att du inte mår så bra efter allt krångel.
Det där skulle jag så gärna vilja lära mig.Det ser så kul ut.Tänk så mycket fint man kan göra:):)
Kram och tova på du å må gott!:):)

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

16 mars 2011 14:17

Tror ej att det löser sig Lena för de har haft 2 o ett halv år på sig o har ej gjort nästan ett skit.
Prova Lena för det är kul! men tidskrävand o stickigt.
Kramiz.

 
wiper

wiper

15 mars 2011 15:11

Jag förstår att detta tar tid och jag skulle aldrig klar nåt så smått för jag skulle börja darra. Jag känner verkligen med dig som har sån värk och sen blivit så illa behandlad. Sånt mår man psykiskt dåligt av. Hoppas allt skall ordna sig så du får hjälp och stöd.

Kul att se när du nåltovar. Du är verkligen skicklig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

16 mars 2011 14:06

Ja det känns när man tovat en stund med nålen så man måste göra uppehåll,men det är kul att skapa med ullen ett härligt material.
Ja igår Tisdag var jag till läkaren med min värk o blev sjukskriven 2 veckor så jag hoppas nu att värken ska lindras lite när jag nu går hos sjukgymnasten.
Ja inte får man något stöd,mer än min man o mina barn.
Men det är konstigt att det inget händer,för det tar på krafterna samtidigt att ringa ringa o höra hur det går hit o dit.
Är så trött o slut på allt så man vill bara skita i allt(ursäkta ordvalet)
Tack snälla för dina ord det värmer o styrker.
Kramen på dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards