Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Vart tog kakan vägen?

Av Kajsa Varg - 31 mars 2009 13:07

Bara så förbaskat trött,har sovit så himla dåligt inatt.För nog försöka fråga läkaren om jag får byta tabl.

Agnes hemma från skolan igen,hosta ont i halsen ingen direkt ork.Det var en förbaskad balusk hon måtte fått,som inte vill ge sig.

Men jag måste ju bara berätta,igår bakade vi en tosca kaka,satt sen o fikade vid tv-n.Sen skulle jag hjälpa Agnes med tänderna,sen försvann alla från rummet ingen tog bort kakan.Där såg visst Chisa sin chans,jag kommer in Oj!har gubben dukat av kakan vad duktigt tänkte jag.

Men ack ,nedanför soffan ligger toscakakan hon hade satt i sig nästan en halv kaka,allt det gottiga var borta lite sockerkaka kvar bara.Magen var så stor o spänd,som tur är har hon inte haft ont eller så.Trodde ju inte att lilla Chisa skulle nå upp,men har man chansen så tar man den.Man kan allt bara man vill.Idag har hon inte velat ha någon mat konstigt va!


 Här får du en Nalle på din födelse dag Janeth.

Ett stort GRATTIS på din dag.



 
 
Lena

Lena

31 mars 2009 14:12

Haha ska jag skratta eller gråta?nä jag tror nog att jag fnissar.Ja du Karin,som sagt mycket kloka hundar,och får dom chansen så tar dom den direkt.Här hemma har vi oxå en liten tjuv vid namn Alina,och hon norpar på engång när man inte har koll på henne.Men så synd att ni inte hann smaka av den goda kakan,fy på lilla Chisa,fniss!!kanske du bakar en ny idag då.
Massor av kramar!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

31 mars 2009 21:33

DU ÄR EN RIKTIG GOBIT VÄNNEN JAG BLEV SÅ OTROLIGT GLAD FÖR BLOMMORNA TUSEN TACK MIN VÄN NU ÄR JAG RÖRD TILL TÅRAR. KOMMER HIT SEDAN OCH SKICKAR MER KOMMENTARER KRAM KRAM OCH DU HAR GIVIT MIN DAG EN NY MENING KRAMMMMMMMMMMMMMMMMMM TILL EN JÄTTEFIN BLOGGVÄN

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards