Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Allt blir inte som man tänkt sig.

Av Kajsa Varg - 30 mars 2009 14:47



Vilken hemskans dag,här skriver man ett helt inlägg.Ska fixa en bild,men glömmer spara inlägget.Skiiiit.Ja Chisa och jag var i alla fall på morgonpromenad,i skogen jätteskönt.Tur var väl det för sen blev det rena rama stormen.Fy vilket hemskans väder.

Ja dagen har ju inte börgat så bra ,Björn ringer från Malta han har avbrytit studierna.Samma dag han kom ner så kändes det inte bra sa han.

Värdfamiljen var väldigt fina människor,så när han kom fram så märkte de att något var fel.Så de pratade med varandra och han talade då om att allt kändes så fel,han måste bara få komma hem.

Hans mormor fick en stor stroke för några veckor sedan,och detta har tagit honom väld.hårt.Hon ville ju naturligtvis träffa honom innan han åkte ner,men han har dragit på detta för han tycker det känns så hemskt.

Vi pratade om det och sa att han får göra som han känner.Men det kanske hade varit bäst att han låtit bli.Men men är inte lätt.

Nu ska han åka hem så fort han får ett plan hem.Det är ju lite synd men man kan ju inte säga att han måste avsluta det här i och med han känner att det inte går att focusera på det han ska göra.Jobb som bloggare hade han också fått av E.F,han hade skrivit en reseberättelse till dem om när han var där nere och pluggade förra året.Den berättelsen hade varit så bra att dom ville ha med den i reklamsyfte till andra studenter,sen ville de att han skulle blogga åt dem under tiden han var nere på Malta.Nu åker han hem med första bästa plan.


Har sen hämtat en fin ros på Lisa`s underbart härliga blogg.Tack Lisa.








Tack snälla underbara Lena för denna fina gåva.Skickar vidare alla underbara bloggare.

 
 
Lisa

Lisa

30 mars 2009 16:20

Tack för att du gillar min blogg..näe jag har inte tagit mej iväg till frissan jaana med dino än,,har ju vart nåt hela tiden..och nu jobbar gubben kvällar o nätter och vi har ju bara 1bil..men får försöka passa in det ändå..För han ser hemsk ut nu stackarn!
Här har vi haft sol hela dan men nu börjar det blåsa mycket även här och mulnar på..
trist att din son inte kunde va kvar där nere..Men måendet går ju först..
Kram kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

30 mars 2009 19:28

BADA? Usch & fy! Hatar att stoppa tassarna i vattnet! Men det är sant, jag bor VÄLDIGT nära vattnet, härligt det:-) Bor du nära vattnet, Chisa? Du är söt som en prisessa du! Är lite förälskad i dig...:-)

Matte hälsar med stora kramar till din matte!

Vilken fin ros! Tack vänner! Kram till er alla!

//Latte med matte:-)

http://latte

 
Lena

Lena

30 mars 2009 20:01

Tack Karin!
Han gör nog rätt i det Björn att komma hem igen.Vilket blås väder det har varit idag.Ja det ska faktiskt bli skönt att flytta.Det här är ju inte normalt.
Ha en go kväll!
Kram Kram

http://http/:lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

30 mars 2009 22:15

tack för ditt avtryck och för de fina orden om min blogg du gjorde mig jätteglad och ärligt talat tycker jag precis lika om din blogg den är underbar och man blir glad när man kommer in till dig. krammmmmmmmmm

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards