Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Bara snö och elände.

Av Kajsa Varg - 24 mars 2009 11:38

Inatt kom min Agnes upp till oss,talade om att hon hade så ont i magen.

Sov oroligt från o till,sen på morgonen mådde hon illa.Ja sen var det färdigt,ilfart till toan hinner halvvägs.

Sen, ja ni förstår själva "HUGA".Tur att jag hade min handsprit från jobbet i arbetsväskan att ta till.

Hon hann ialla fall gå en dag i skolan innan hon blev sjuk igen stackars lilla gumman,hela förra veckan var hon hemma i förkylning.

Ringde gubben på jobbet,att han får köpa ytsprit med sig hem.

Här riskeras inte att få magsjuka,och äldsta grabben åker ju till Malta på Söndag för att plugga sen ska han ta en Cambridge examen i Engelska.

Så han får absolut inte bli sjuk.

Får försöka gå en kortis med Chisa och hoppas samtidigt att vi inte blåser bort.Fy fasen vilket väder det är.Snö och blåst,nej fy sjutton nu vill jag ha lite värme.Långpromenaden får vi ta när gubben kommer hem, tur han slutar tidigt idag.

Just nu snöar det igen,detta hade vi kunnat fått i julas istället.



 
 
Lisa

Lisa

24 mars 2009 14:26

Hej karin!
va skojigt att du gillar min blogg..och jättekul att du vill va med o Tävla..
Jag tycker det är lika spännande o se vem som vinner Är så roligt att många vill va med .hihihi..MEn fysjuttsingen vad Jobbigt att åka på magsjuka också efter att man varit förkyld.. Stackars tösen din..
kram Lisa

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

24 mars 2009 14:33

Jag glömde ju skriva att det var jättefint med påskliljorna och den gröna färgen ihop..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

24 mars 2009 14:46

Ja usch då vad jobbigt,det är mycket som går nu.Tror jag blivit smittad av mitt barnbarn,känner att jag har lite ont i halsen.Vi har sovit middag,så skönt det var!Vilket bus väder,fy inget roligt!

Ha det bäst!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
caritha

caritha

24 mars 2009 16:03

Fy vad jobbigt hoppas det blir bättre ha en forsatt fin vecka,och vad fint det blev med bloggen.ha det bra/caritha

http://caritha

 
MOA

MOA

24 mars 2009 16:19

HEJ! nä behöver du inte göra!
Tänkte bara för dom som hoppade in i tävlingen den här veckan:)
Får hoppas på Laila nu=)
Ha en bra kväll
Mvh Moa

http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

24 mars 2009 18:22

Hej Älskade vänner!
Är allt bra? Vad fint ni har det här på sidan, så påskigt och mysigt! Älskar gult och grönt när de är blandade!:-) Vad mycket tävlingar ni är med i... Visst är det roligt? Chisa är lika söt som vanligt, ni är så underbara ni! Kram till er...:-)

//Latte hälsar med stora, blöta pussar till världens mest underbara Chisa:-)

http://latte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards