Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Kajsa Varg - 9 mars 2010 01:50

Tack alla rara snälla ni som skrivit när lilltjejen varit sjuk o jag själv,det riktigt värmer i hjärtat över allt ni skrivit i min blogg ni är bara så underbara tjejer allihop.

Det grämer mig bara ibland att jag är så fruktansvärt dålig själv att vara inne o skriva kommentarer.

Men kom ihåg ni är alla så underbara människor,kramen på er alla.

TILL ER VARSÅGODA.

  

Av Kajsa Varg - 9 mars 2010 01:25

Det blir inte mycket bloggande här,kan liksom inte komma mig för o lusten o orken är helt borta.

Har sutttit en stund på verandan idag i solen o mysigt,lilljäntan har också varit ute o fått frisk luft.

Hon skulle ju gått i skolan idag men kommer ner till oss vid 06.00 o gråter så tårarna rinner för fullt då har hon så ont i magen.

Det höll på en stund o man blir ju sååå man känner sig så maktlös o gud vet va när de har så ont o gråter.

Men vi ringer barnakuten men det ingen som svarar,efter en stund så somnar hon o sen sover hon lugnt.Så det blev att vara hemma från skolan idag med,men imorgon så blir det skola.

Hon längtar faktiskt till skolan o ska bli så kul o få leka med sina kompisar.

Sen ringde hennes kompis o talade om att hon skulle få en present av henne o det var att följa med till Globen på Fredag o vara med om generalrepetitionen på melodifestivalen.

Det ville hon ju jättegärna förstås,men sedan så sa hon till mig att- men jag vet inte om jag vill tänk om jag sen vill vara med dig o pappa då vad gör jag då.

Hon tycker att vi kommer att vara så långt ifrån varandra,men då ska vi åka till gubens syster med familj i Tumba o hälsa på och då gick det lättare.

Så nu är det senaste att hon ska åka och det kommer ju att bli jättekul eftersom hon gillar låtarna o Pernilla förståss.


Hmmmm vet ni vad lilla/stora Hjördis gjorde på kvällningen,var en halväten semla på bordet i tv.rummet pang hör jag o går in o kikar. Då är semlan borta o grön anna tårtfatet är i småbitar grrr arg på mig själv där för jag inte begripit än att man måste plocka bort när man går bort från bordet.

Det blidde en dyr semla det Hjördis:-) men magen blev nog glad.


    


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards