Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Kajsa Varg - 15 mars 2010 18:33

Guben var ju en snabbis till stugan i Ångermanland o skottade av taket o kikade till den,sen var de till min barndomskamrat o hälsade på o fikade innan de åkte hem igen,men här kommer lite vintriga stugbilder.

        Känns vyn över sjön igen:-)     

Av Kajsa Varg - 15 mars 2010 18:14

En hel dag har nu gått o man har knappt gjort något.Men det är väl så det är när man varit o är tillbaka till livet" bergodalbana"

Har iallafall lagat en riktig Söndagsmiddag fast det bara är Måndag,sen skulle jag behöva bada Hjördis o borsta Chisa,men kan kanske spara till i morgon.

Titta på Saltön ska jag iallafall komma ihåg att kika på,sen kommer väl mina levande värmedynor att ligga på varsin sida om mitt knä.

De är ju så ruggigt mysiga mina söta svartingar.

Sen kom jäntan hem idag o bara fryser som attan,nu har hon lagt sig o somnat så vi får se vad det blir av detta.

Hoppas att hon bara slarvat med sömnen inatt för hon sov över hos en kompis o fem tjejkompisar till.

Imorgon är det så dags för skola för barnen igen,får hoppas det blir ännu en solig dag då så man kan ut med doggarna.

Har idag sytt i knappen i morans sjal som jag stickat,en smal kort sjal som man knäpper med en knapp framtill så det håller sig kvar på hennes axlar.

Ha det så gott alla goa vänner som här kikar in,nu blir det en stund på F.B innan jag går ut med mina doggar.Fridens kramar på er.

  



Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards