Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Kajsa Varg - 21 oktober 2010 00:59

Nu är de tre smyckena sålda på facebook som jag  skänkte till Österbybruk blir Rosa,dessa tre smycken inbringade 730 kr..ja det var så kul så jag gjorde en Rosa ängel och skänkte ett änglahalsband till som förnärvarande är uppe i 110 kr.

Det känns så gött att jag har hjälp till med att de fått dessa pengar.


Igår så bråkade ju mina pudeltjejer IGEN,ja de riktigt hatar varandra.

Jag min klant stoppar ned handen för att sära dem,och stoppar handen på fel ställe ett fint bett i handleden blidde det .

Har ju alltid tagit tag i dem i bak o särat dem,men man blir ju alldeles slut av dessa bråk så det var väl inte undra på att man gjorde som man gjorde.


Nu ska det ju bli kallt o snö inatt har jag hlrt så vi får väl se vad det blir av detta.

Ha det så gott alla medmänniskor o natti natti kramen på er.

Här kommer en bild på det nya halsbandet,och

Rosa bandet tårtstubben o en bild på bakelsen

De innehöll fluffig grädde vaniljcreme o jordgubbssylt.

Dekoreringen med bl.a mandelflarnen var smaksatta  med viol o det gröna med jättegod smak som jag inte kan beskriva.Mums var det .

          

Sedan så följer det lite bilder från Österbybruk där jag är uppvuxen o mina föräldrar bor.

Vi tog ut min mor i rullstolen o gick en höstrunda .

                                    

Måste bara visa några nya tavlor som min far målat,dessa är i  oljemålning.

Fast det blev lite dåliga kort men sånt händer.

        

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards