Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Kajsa Varg - 30 oktober 2010 23:22

Ja igår skulle båda grabbarna på Halloween fest,huga hur de såg ut :-)

Lugna killar som bara idrottar o aldrig är ute i svängen o vips så kommer de hem o ska spöka ut sig o gå på fest,visst blev man överraskad men samtidigt är det jättekul att de går ut o ett stort plus när de åker iväg tillsammans.

Här kommer lite kort på dem o kopmisar o största killens tjej.

Äldsta grabben o hans tjej.

    

Yngsta grabben som spökar ut sig, sen några kompisar o min damsugare som jag aldrig slipper se.


Av Kajsa Varg - 30 oktober 2010 13:55

Igår när jag slutade jobbet så skulle Embla hämtas på dagis.

Hon blev så glad när hon fick se mig,så hon kom springandes mot mig o sen fick jag enstor kram....så mysigt.

Sen åkte vi hem o hämtade Agnes och hundarna sen gick vi ut på en långpromenad.

Både hundar o ungar tyckte det var jättemysigt o jag med förståss,så underbart härligt fint väder.

Vi gick genom hagarna så hundarna fick springa lösa nästan hela tiden,innan vi kom fram till bonndgården så kopplade vi dem o gick för att se på de djur som var ute,o sen på vägen hem så stötte vi på fåret som Agnes o Ellen stödmatade i vår/sommras  hon ropade Pontuuuussss

då kommer ena fåret springande i full fart till barnen snacka om att de blev glada.

Sen bar de iväg hemåt o då blev det borstning o kammning av hundarna,för de hade ju fullt med kardborrar i pälsen:-( inget vidare men det ar bara att borsta.

Sen blev det fika med jouice o massor med frukt i olika former o smaker  o ananas var riktigt gott till kaffet o mycket bättre än bullar o kakor:-)


Nej nu önskar jag er en underbart mysig helg o halloeen

.                                                 ser ni trollet!


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards