Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Kajsa Varg - 12 maj 2011 14:35

Har tyvärr inte haft orken att gå in o skriva på bloggen eller ha kikat in hos er andra,jag jobbade i helgen som var o i går,så man är som en Zombie med en värkande kropp.

Är ju så kul på jobbet,fast man har ont, håller man igång hela tiden o inte stannar upp så funkar det någorlunda.Men sedan man kommit hem o slappnar av så blir det hemskt o för att inte prata om när man ska lägga sig o sova...:-( då får det bli värktabletter.Sen tar det några dagar innan man börjar återgå till det lite mer normala som är normalt för mig innan det är dags igen.

Igår efter jobbet så bar det av till Uppsala till sjukgymnasten för att få akupunktur,men börjar tvivla på det för jag blir ej bättre.

När jag gick hos den andra sjukgymnasten så tog den några gånger så var värken borta i ländryggen o ljumsken,så det blir nog att bytasjukg.

igår när jag fick min akupunktur så sätter han nål på den starkaste punkten på vä.sida om handen nedanför lillfingret man liksom knyter näven så blir det ett veck där o det är där nålen sätts.

Men efter ett tag så började det göra så f.b ont men när jag skulle säga till så kom han för att ta bort nålarna,när han tog bort den nålen ja herre jälar så ont det gjorde o det var alldeles varmt där.Men som tur var var det borta senare på kvällen.

Ja till helgen så har vi vår dotter som ska konfirmeras,igentligen så orkar man inte ha någon bjudning efter men har hyrt församlingsgården så man slipper städningen här hemma o sedan så har svärfars syster bakat lite så det är jag som ska göra tårtorna o då har jag fuskat.Jag har köpt tårtbottnar sen ska dotra göra kladkakor för det är hon toppenbra på.

I år så blir det bara en gång i kyrkan också så de konfirmeras på Söndagen.


Har ni mycket getingar hos er?här har vi jättemycket o de är ruggigt stora,men det är väl honorna som är ute för att leta bo.

Har tagit död på flera stycken nu,de är bautastora o halvslöa har haft flera stycken inne också.Men det värsta är att ta död på dem när man inte gillar att ta liv:-( men man får väl tänka att jag slipper alla getingbon senare.



Har suttit för några dagar sedan o gjort ett halssmycke med tillhörande armband i sötvattenspärlor till min dotter som hon ska få till konfirmationen.         

   



Sen blev det 3 armband till i sötvattenspärlor o glas o bergskristall.

Hade ju hittat så söta pudelberlocker i vitt,men hade gärna velat ha svart o brun o aprikos också.Men man kan inte få allt ;-)

     

   



















Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards