Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Kajsa Varg - 17 mars 2011 15:13

Uscha buscha!!! igårkväll när barnen o jag tittade på halv 8 hos mig så gick min tand sönder.

Jag som var till tandläkaren förra veckan o var så nöjd för jag inte hade några hål.

Men ringde i morse,och fick komma så fort jag kunde,så nu är den lagad så himla skönt att jag slap gå med en trasig tand hela helgen.

Min äldsta son är rolig,han tordes inte låna ut nya bilen åt morsan så han skjutsade ner mig till tandläkaren istället.

Tur var väl det för jag var så svag i benen efteråt,låg så illa i tandläkarstolen sen är man ju tandläkarrädd,så det förklarar ju hur man var efteråt.


På eftermiddagen så var jag o mina fyrbeningar ut på en prommis,så härligt för jag kunde gå på skaren,så det blev en långprommis ute på åkrarna.

Hjördis är ju så rolig, hon sprang efter torra löv som flög iväg med vinden ibland vill hon vara stor o ibland liten :-)

Nej det var sjutton vad det var svårt att skriva idag,får nog räcka det här.

Ha det så gott alla goa medmänniskor,önskar er en skön eftermiddag.

Nu får det bli lite bilder istället. Härliga tulpaner som jag bara älskar.

Gått o fiskat den skylten inhandlades på Fullerö,den ska hänga vid sommar stugan,för det händer ju ibland att man är ute o fiskar.


   

                                    Ärtor på tråd en ny hängväxt som jag inhandlat.

     

                              Joel spexar,han passar verkligen på dagiset där han jobbar.

        

                                                                  Mitt heliga bord ;-) med ikoner från

                                                Ukraina Kiew,Frankrike Taizee,sen en liten en 

                                                Vatikanstaten o sen från uppsala förståss.

  

Agnes ute o rider på Snoken.


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards