Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Nya smycken.

Av Kajsa Varg - 25 juli 2010 00:00

Här kommer lite mer smycken som jag fixat till.

Lila sötvattenspärlor o löstagbar fjäril.

 

Örhängen.    Friskt grönt halsband med en fjäril mitt i stora gröna pärlor o små tjeckiska pärlor,2st silver filigrampärlor.   Armband glas/vaxpärlor.   Vita pärlor vissa skiftar i rosa ständig följeslagare är Tingeling.   Lila sötvattenspärlor och en löstagbar fjäril.  Nåltovat halsband Lås med livets hjul o nåltovade kulor o bergskristall.   


 
 
Pisan

Pisan

25 juli 2010 12:43

Söta smycken du gjort!! Änglahalsbandet jag gjorde för ett tag sedan hänger, om det är kvar, på cafét där jag säljer mina smycken. Längden tror jag är c:a 55-60 cm på det på bilden.
Vi hamnar alltid söderut på våra semestrar :-) Det är väl närheten som gör det antar jag.
Ha en fin söndag! KRAM!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

25 juli 2010 14:49

Jättesnygga smycken du gör. Är armbanden töjbara? jag har nämligen jättesmala handleder. När jag beställt från Pisan så har hon gjort dom lite mindre åt mig. Just nu har jag så mycket smycken att jag knappt hinner använda allt ;)

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

27 juli 2010 08:08

Min handled är 15 cm runtom sen får man lägga till lite. Jag skall fundera lite om jag skall köpa nåt för jag har så mycket just nu. Återkommer till dig.

Vår höga runda fläkt köpte vi på Biltema för 2 år sedan och märket är "Biltema". Den var jättebillig men har funkat jättebra hela tiden. Man kan få den att röra sig runt också så man får luften spridd. En del fläktar låter otroligt mycke men det gör inte denna. Bäst att testa på affären så man inte får en med högt ljud.

Ha en jättefin dag
kramar

Ha en fin dag

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

2 september 2010 23:21

Jättesnygga smycken du gör karin!
sitter här o kikar lkapp lite..Jättehfina bilder vid stugan det ser såå himla mysigt ut där!
servett vikningen längre ner vart jag också impad av,,skitnyggt!
Kraam!

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards