Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Kajsa Varg - 18 mars 2010 17:28

  Ja då var man hemkommen från stora staden UPPSALA,har varit till sjukgymnasten o gått igenom ett eget träningsprogram.

Hon är ju bara så go min sjukgymnast,sen har jag fått papper med mig hem så jag kan förska träna lite hemma.Så jag hoppas att detta ska göra att det onda blir bättre.ja vi får se,men det känns så skönt att det händer något att det är någon som bryr sig att man har ont.Sedan imorgon så ska jag till arbetsterapeuten igen o ska kolla upp mina händer,fått höra av sjukgymnasten att hon trodde jag hade en nerv i kläm,så jag ska fråga hur det ligger till imorgon.

Men vet ni vad jag såg när jag sedan gick till bilen,jo en fågel som fastnat i grillen.

Huvudet o kroppen hängde ut o stjärten satt fast i grillen,först trodde jag det var en burfågel av något slag den var så röd i färgen o sedan var näbben stor och gick i kors.

Ja jag var ju bara tvungen att ta den med mig hem,så jag tog en påse o stoppade den i läskigt var det ju men jag kännde ju att jag var tvungen att veta vad det var för sort.

Iallafall kom en kille hem o kikade på den o det var en korsnäbb,men jag trodde int att de hade sån röd färg,synd bara att när man äntligen får se en så är den död.

Nej nu ska jag sova ett tag för ikväll åker jag o jobbar igen,sen får vi se hur min yrsel blir har haft detta nu i tre dagar men det kommer bara mot eftermiddagen.

Tänk att i Uppsala så har det smällt bort jättemycket snö,vägen in till staden var inte vacker,så skitigt så skitigt,nej hoppas att det går fort nu så vi får lite grönt.

Just det,jag funderar att ev.lägga ner den här sidan framöver,och ta tillbaka 123min sida.Men ska prova ett tag så får vi se hur det blir.

Ha det så gott alla goingar,tänk imorgon så är det Fredag igen.

Här kommer en vacker o fin fågel som slutade sitt liv i en bilgrill, usch vilket öde!Vila i frid.

Har ni sett så vacker färg,men hur kan den få i sig mat med denna näbb.    




Av Kajsa Varg - 18 mars 2010 00:48

Sussigott alla,men ni sover väl redan bara jag som nattugglar:-)

  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards