Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Inget vidare.

Av Kajsa Varg - 6 mars 2010 09:40

Ja i Torsadgs morse kl 05.00 var det dags,då var det min tur att bli dålig.

En hemsk magsjuka så akta er om ni hör någon som ni känner har detta håll er borta.

Kräkningar feber,ont i hela kroppen,o huvudknoppen värker till tusen,har fortfarande stans huvudvärk o ingen ork.

Lilltjejen har bättrat på sig,men man måste hela tiden tala om för henne hur viktigt det är att få i sig mat o dryck sen måste man titta till henne så att hon äter o hur mycket hon ´tar in.

Nej!nu är det sängen som väntar ha det så gott vänner,orkar tyvärr ej in o hälsa på hos er,men jag tackar er alla som hälsat på hos mig ni är underbara.


ÖNSKAR ER ALLA BLOGGARVÄNNER EN UNDERBAR HELG,KRAMEN PÅ ER.

  



 
 
wiper

wiper

6 mars 2010 17:49

Vad härligt att höra ifrån dig blev riktigt orolig för din dotter. Skönt att hon är på bättringsvägen. Vad tråkigt att du fått magsjuka, hoppas det inte blir långvarigt.

Ha en fin helg själv
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

6 mars 2010 19:52

Skickar en liten krya-på-dig hälsning så här på lördagkvällen...jobbig magsjuka det där men vad skönt att din lilla tjej piggat på sig!
kram...

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Marsipanen

Marsipanen

7 mars 2010 17:55

usch för vinterkräkssjukan. hade den förra vintern och det var inte roligt alls. När jag hängde över handfatet och skulle tvätta mig efter en session i toastolen så fick jag hulkattacker så jag slog i pannan i vattenkranen och fick en stor blåtira... Kunde inte visa mig ute på ett par veckor utan att ha sminkat med i principip allt som fanns till hands.
krya nu på dig!
kramen!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Ulla

Ulla

7 mars 2010 18:02

Vad synd om er att ni aldrig blir riktigt friska, kräksjuka är inte skoj, krya på er, kram

http://www.ullasglitter.se

 
Lisa

Lisa

7 mars 2010 22:35

Ojojoj Önskar jag kunde skicka ett sånt där Krya på dej plåster som du skickade åt mej en gång,,Men mot Magsjuka hjälper INTE nåt hua va jag tycker synd om både Dotra o dej!
Krya på er!
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Cia

Cia

8 mars 2010 07:53

Krya på dig vännen!
På jobbet har det tagit ny fart på samma avdelning som förra gången så jag är otroligt tacksam att jag e långledig just nu.
Tänk på att lilltjejen ska undvika mjölk närmsta veckorna under och efter magsjukan för man kan bli lactosintollerant då. Tarmarna måste hämta sig helt innan de klarar av att bryta ner lactoset.
Styrkekramen från mig till dig

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
Anneli & Twix

Anneli & Twix

8 mars 2010 21:56

Krya på dig Karin! Hoppas att ni snart är pigga igen.

Massor med Krya på er kramisar från oss

http://pottipotti.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards