Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Kajsa Varg - 21 juli 2009 21:49

Undrar om jag skulle försöka blogga lite ja mè,de tror ju inte att man kan bara för man är en hund eller vad säger du min vän Latte.Ibland kan det ju bli lite tråkigt när matte  sitter vid datorn.

Ja det är bara att skrida till verket,får skynda mig innan matte kommer tillbaka.

Ja !då ska vi se,hur va det man gjorde nu.

Just så var det! enkel match erù me nu då Latte here i come.

Men oj va det var kul! men jobbigt man blir ju som sagt lite trött.

Aj aj nu kommer matte !bäst att sticka,Hade Latte vi hörs.

Ha det så gott alla bloggarhundar,vi kan vi också HiiiHi.


ALLA DESSA KORT ÄR TAGNA AV MIN DOTTER ELLEN 12 ÅR.

Av Kajsa Varg - 21 juli 2009 21:02

 Är hemma fortfarande !

Jal vi har då funderat hit o dit,men till slut så blev det att vi ställde in resan till stugan.

Vi ska ju få hem lille Hjördis,och vi skulle få hämta henne senare men hjärtat säger ifrån vi har ju längtat så länge efter henne.

Så vi kommer istället att åka och hämta henne,sssåååååå roligt det ska bli.

Stugan får komma sen,och då får vår lille Hjördis följa med upp.


Idag på kvällningen har guben Chisa o jag varit upp i skogen och plockat 3-4 liter blåbär sen hittade jag lite kantareller,dessa ska jag steka i smör och göra svampsås sen sen ska jag helsteka fläskfile till.Sen smakar man av såsen med Cherry oj vilken god sås det blir.Nej nu får jag nog sluta blir så himla sugen. 

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards