Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Kajsa Varg - 2 juli 2009 13:53

 

ÄNNU EN SKÖN DAG,MEN NOG ÄR DET JOBBIGT ALLRA HELST OM MAN NÄSTAN HAR MELLAN 26-30 GR. DÄR MAN SOVER.

SÅ INATT HAR MAN JU INTE SOVIT MYCKET.MEN SÅ SNART MYGGPLÅGAN FÖRSVINNER SÅ ÄR MAN O ÖPPNAR ALLA FÖNSTER SÅ DET KOMMER IN LUFT.MEN HELLRE VARMT O SOLIGT ÄN KALLT O REGN,TÄNK PÅ ATT DRICKA MYCKET O VAR RÄDDA OM ER I SOLEN.

MAN FÅR LATA SIG PÅ DAGARNA O JOBBA KVÄLLSTID.

NÄR JAG VAR IN O HANDLADE IDAG UJ ! VA SKÖNT DET VAR DÄR INNE,NÄR MAN SEN KOM UT BLEV DET NÄSTAN EN VÄRMECHOCK.

CHISA HON BARA SOVER IDAG,MEN IDAG SKA HON FÅ BADA O GÖRA SIG FIN.

OM EN STUND BLIR DET JORDGUBBAR MED VISPGRÄDDE MUMS VA GOTT.



Av Kajsa Varg - 2 juli 2009 00:48

Hallå alla!så skönt att få sitta vid datorn igen,var inget vidare att surfa på mobiltelefonen måste jag säga.

Blev ju sådan liten text så man såg ju inte vad som stod skrivit,nej tacka vet jag min bärbara.

Vi har haft en underbar vecka tillsammans med våra 2 yngsta tjejer,ville absolut inte åka hem.Här kommer lite bilder från stugan m.m.Många Många

Goa kramar till er alla som skrivit inlägg under tiden jag varit borta,så kul att läsa när man kommer hem.

VÅRT EGET SMULTRONSTÄLLE,ÄR VERKLIGEN EN LISA FÖR BÅDE KROPP O SJÄL.BLEV VÅRT FÖRRA SOMMAREN.

VACKERT,TYVÄRR FICK MAN JU EJ STANNA PÅ BRON MEN FOTADE GENOM TAKLUCKAN.


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards