Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Kajsa Varg - 22 juni 2009 13:13

Min man ringde för en stund sedan,han hjälpte grabbarna in på festivalcampingen,de visiterade alla o gick igenom alla väskor.JÄTTEBRA

Det var iallafall jättefint där o fint väder får de och ett fint bad bredvid,aha då blev man ju lite för det då,då får de vara försiktiga sa jag.Undrar inte på att mina äldsta tycker jag är lite hispig ibland.Men de är ju allt man har.

Nej nu blir det klippning av gräs.

                                                  
           

Av Kajsa Varg - 22 juni 2009 12:53

                                                

Ja då var det måndag igen,guben och jag tidigt uppe idag.

Leif ska nämligen skjutsa våran mellangrabb hans flickvän och kompisar till Borlänge på en festival som heter Peace and love.Ska visst bli jättemycket folk så de måste vara där tidigt så de får en plats till tältet.

Jag då som är världens harigaste morsa,är så orolig hur får de mat osv.osv.för de får ju inte använda spritkök eller gasol att laga mat på.Men Joel har stora paket med hårt bröd med sig 20pkt nudlar frukt o vatten,hoppas det inte har halkat ner något mer i väskan som verkar vara lätt att få tag på fast man inte är 20.Men man måste ju lita på dem.Ja då ska man gå o vara orolig i hela 6 dagar.Vet att jag inte behöver det,men det funkar inte så i min skalle är alltid orolig när barnen är långt bort från mig.Man får väl snart gå i terapi =)

Ja nu ska jag ut o klippa gräset,sen in och packa för det blir nog en resa till stugan.Det sorgliga är ju att jag inte kan ha någon dator där.Men ha nu en skön dag i solen alla vänner.

                                                

Av Kajsa Varg - 22 juni 2009 12:24

Här kommer en söt liten nalle från Lena,den lille ska sedan jag skicka vidare till 12 bloggarvänner inkl. mig.Jag skickar till dem jag har,få men naggande goa =)  

Och skriver mitt namn överst + att dom ska gå till min sida och skriva en kommentar så man vet vilka man kan kika in hos såklart!!

+ att du även skriver dit ditt namn


Sänder dig vidare till  LISA,LENA,LOVE,ULLA,ANN,SUSSI,HELENA,EWA,CAROLINA,

Här kommer en go nalle till från LISA.


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards