Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Kajsa Varg - 2 juni 2009 22:07

Hittade ett kort jag inte kan låta bli att visa eftersom man är så tokig i pudlar.

Detta är min lillesyster som idag är 47 år,och vår fasters hund Silvo en mellan pudel.Hoppas du förlåter mig syster att jag satt in bilden utan lov men den är ju så söt. 


Av Kajsa Varg - 2 juni 2009 15:09

Det är väl typiskt,vi oljade in veranda däcket i går kväll.Det blev ju jättefint,men imorse var jag ut och tittade då har det troligtvis inte torkat in ordentligt så golvet var flammigt såg ut som oljan rann bort på vattnet som låg på brädorna.Får väl bli fint väder igen snart så man får förbättra golvet.

Kl. 10 var jag nere på dagis med Emelie,det var dags för det årliga Lillsjöloppet.Barnen stod startklara i spö regnet,de springer avd, för avd.Oj ni skulle sett alla regn blöta barn.För dem verkade inte regnet existera,det var bara ett spår idag att springa så många varv som möjligt.En bana som fröknarna fixat åt barnen.Sen skulle de gå in och sätta sig i ring,för att fröken skulle dela ut medalj till alla de små.Sen fotade jag Embla med medalj,efter en stund så sa hon  "mormor titta knäppa kort igen"hon är för go den ungen.Chisa är nog vädersjuk idag =) hon bara sover.

Har blivit dublettbilder insatta,men goa ungar kan man ju se flera gånger.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards