Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

oroliga jag.

Av Kajsa Varg - 22 juni 2009 12:53

                                                

Ja då var det måndag igen,guben och jag tidigt uppe idag.

Leif ska nämligen skjutsa våran mellangrabb hans flickvän och kompisar till Borlänge på en festival som heter Peace and love.Ska visst bli jättemycket folk så de måste vara där tidigt så de får en plats till tältet.

Jag då som är världens harigaste morsa,är så orolig hur får de mat osv.osv.för de får ju inte använda spritkök eller gasol att laga mat på.Men Joel har stora paket med hårt bröd med sig 20pkt nudlar frukt o vatten,hoppas det inte har halkat ner något mer i väskan som verkar vara lätt att få tag på fast man inte är 20.Men man måste ju lita på dem.Ja då ska man gå o vara orolig i hela 6 dagar.Vet att jag inte behöver det,men det funkar inte så i min skalle är alltid orolig när barnen är långt bort från mig.Man får väl snart gå i terapi =)

Ja nu ska jag ut o klippa gräset,sen in och packa för det blir nog en resa till stugan.Det sorgliga är ju att jag inte kan ha någon dator där.Men ha nu en skön dag i solen alla vänner.

                                                

 
 
Ulla

Ulla

22 juni 2009 17:15

Jasså de ska till Borlänge. Är festivalen återkommande varje år den här tiden? Undrar bara för förra året när jag skulle åka tåg till Arlanda steg det på en herrans massa ungdomar som sen klev av i Borlänge. De spelade en låt på Cd hela vägen. Hade inte hört den tidigare men den fastnade riktigt rejält. Kommer såklart inte på namnet på låten nu men det kommer ska du se. Hur som på högra sidan av tåget så var det hur mycket tält och ungdomar som helst. Antar att det är den festivalen som de ska till då.
Hoppas att de får roligt och såklart att det går bra. Det gör det säkert ska du se.
Även om jag såklart skulle vara orolig jag med när de ska på något sådant stort.
Kramen Ulla
Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

22 juni 2009 22:16

Förstår att du blir orolig.Men det går nog säkert bra ska du se.Jaha ni ska åka i väg på semester snart,vad roligt!Ha det så bra på eran tripp.
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

23 juni 2009 15:29

Ja nog kändes piggarna alltid, men det blev bättre efter någon minut. Men man lär ha något tunt emellan åtminstone tills man vant sig.
Ja då är det den campingen som jag menade,tror jag åkte dagens datum förra året,den 23/6. Bevis för att det är dags för en senare semester nästa år =). I och för sig hade jag inte haft nåt emot att vara ledig hela sommaren,minst.
Ja i morgon bär det av till Manchester. Ska bli så skönt. Men innan vi åker till Dublin och Irland så ska vi åka till Bristol och se vart hans son Garry har fått boende och jobb.
Så Ni åker iväg en vecka också, det måste vara skönt. Jag hoppas verkligen Ni slipper knotten, den är tusen ggr värre än myggen då den kryper in över allt.
Ha de underbart skönt så ses vi här framöver. Fast de blir kanske lite mer "tunnsått" då, Brian följer med hem då. Vill ju inte vara osocial med honom. Men nån liten sväng kommer jag in=).
Stora kramen på Er / Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards