Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 21 september 2009

I morrn bär det av.

Av Kajsa Varg - 21 september 2009 12:49


Ja nu packas det för fullt,varma kläderoch proviant och naturligtvis en massa hundmat måste ju med.

För tidigt tidigt imorgon bitti så åker vi till stugan,jobbigt när man ska iväg men ack vad skönt när man kommer dit.

Har hört att det ska bli dåligt väder,men hoppas vi får några solglimtar iallafall.

Hoppas på fina foton att visa när vi kommer hem.

Ha nu en skön vecka och en skön helg som kommer alla bloggarvänner och alla andra medmänniskor.

VI HÖRS!!kramen på er alla.

                                                  
                       vackert vatten   vår stuga   bålsjö kväll  

 
 
Primaporskan

Primaporskan

21 september 2009 16:50

Hej min vän.
Hoppas att ni får det bra i stugan. Det blev lite gurka och tomater och det kommer mer. Kramar från Ewa och rödtopparna

http://primaporskans-dagar

 
Lisa

Lisa

21 september 2009 18:47

Vill kila in för att hinna önska dej en Härlig hösttripp till eran fina stuga som ligger såå vackert..Jag trodde att jag kommenterat dom andra fina bilderna men ser nu att jag aldrig gjorde det,,hm...
Ha det jättebra däruppe nu ock sköt om dej..
Kramissar ifrån Mej Dino O AMigo..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

21 september 2009 19:29

Det ser så mysigt ut på bilderna :-) Förstår varför du längtar dit så mycket..
Hoppas ni får det helmysigt i stugan nu!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

21 september 2009 19:39

Ha en underbar tid i stugan med omnejd. Ser fram emot underbara naturbilder. Du är ju så duktig på att fota.
OCH!
Välkommen tillbaka efter din sköna energigivande semester=)
Kramen Ulla o Brian

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 september 2009 20:52

Hej Karin!
Ja så som du längtat till stugan,äntligen får du komma iväg.Men är barnen ledig från skolan eller?säkert får du underbara höstbilder och fina solnedgångar.
Ha det så bra där!
Kramen från mig

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

23 september 2009 13:09

Vilka härliga bilder. Hoppas ni får det jättebra i stugan
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards