Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Kajsa Varg - 28 september 2009 11:45

Då var man hemma igen,blev en aningen sent igår kväll när vi kom hem men är så svårt att åka ifrån drömstället.

Var inte något vidare väder,men i Lördags så var det ganska skönt faktiskt,och natten till Fredags var det -1grad.

Svärfar o svärmor är kvar däruppe,vi ringde dem i morse för svärmor fyller år idag,fick då reda på att natten till idag Måndag så var det -3 grader kallt huga nu närmar sig vintern.

I 2 dagar var det riktigt blåsväder vid stugan gick knappt att vara utomhus,så vi tog bilen en dag och åkte in till Kramfors och handlade proviant och gick på barnens älsklings affär Dollar Store.

När vi sedan kom hem till stugan,så hade halva flaggstången blåst av,så nu blidde det en extra utgift till nästa sommar att få tag i en ny flaggstång.Då får det nog bli något annat material än trä.

Nej nu måste jag sluta,hundarna kallar o ett barnbarn ska på toa.

Ha de så gött alla härliga bloggarvänner ikväll kommer det lite bilder från norr.


Sen ett stort GRATTIS till mitt syskonbarn som fyller år idag,min svärmor som också fyller år idag,min far har namnsdag och min goa son som också har namnsdag idag LENNART var deras namn.

Varsågoda den är till er.tårta  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards