Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Hjördis Tjut.

Av Kajsa Varg - 15 september 2009 16:45

                                                                                           

             

Ja då har jag klarat av allt det jag ska,men när jag var hos doktorn blev jag så sur för 3 st.kom in och fick ta prover före mig.Jag gick och sa till så till slut fick jag komma in och ta proverna 25-30 min fick jag vänta blä!!!!!Skrikandes

Sjuksriven okt.ut sen sa jag att jag inte ville fortsätta att ta mina tabl.mår ju så dåligt av dem så nu ska jag trappa ner på dem.Sen får vi se,skulle ju vara kul att få må bra nån gång och komma tilbaka till jobbet.

Nu har lillsnuttan o mor hennes åkt på babysimmet så nu får de en skön stund tillsammans.

Sitter nu i fotöljen och kopplar av mitt huvè spränger o värker likadant i nacke/bakhuvudet.Har kommit i samband med förkylningen.

Just det,var ju ut med hundarna tillsammans med Carro och hennes Minna Japansk spets tror jag det är.Tänkte att hundarna kunde leka av sig en stund o bra för Hjördis att träffa en annan hund.

Men kärahjärtanes så fort vi släppte dem på ängen så tjöt Hjördis som hon fått kniven i sigFörvånad,men det hade ju inte hänt något.Minna var ju långt ifrån också och brydde sig inte om lilla Hjördis,hon tjöt nästan hela tiden som en stucken gris Minna   så där behövs det träning.Eller så tyckte Hjördis hon hade fel färg bara, för hon är ju så vackert vit i pälsen. 


Här kommer kort på mitt b.barn som var på besök idag.

  

Sen gosi gos med Hjördis,fast man måste vara på sin vakt för hon kan vara väldigt hård, men menar väl.

  

 
 
Lisa

Lisa

15 september 2009 19:16

Näe fy så jobbigt med huvudvärk och ont i nacken...Jädrans förkylning som sätter sej överallt..Jag skickar ett sånt där krya på dej plåster som jag fick av dej förut så kanske det hjälper lite,,Ska kika om jag hittar på det...
Ja hua så rädd man kan bli av dessa tjut när inget hänt,,har varit med om en hund som också var så och man tror ju minst att den andra bitit halvt ihjäl den...

Nu ska jag leta efter plåstret...Kram så länge..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

15 september 2009 20:13

Usch då! Har du blivit förkyld :-(
Hoppas det går över fort!

Tyvärr inga goda nyheter på jobbet idag :-(
Men Smirre kom tillbaka i alla fall :-)

Ha en trevlig kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

15 september 2009 21:22

Hej Karin, kikar in en sväng på kvällskvisten. Läser att du har ont i nacke/huvudet inte roligt.
Hoppas att det ger med sig snart.
Krya på dig.
Kramen Ulla o Brian

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

16 september 2009 12:30

Hahaha,
jaa, där låter det som om det blir hårdträning.....i ljudisolerat rum ;) !!! Vilken liten skitunge, men det kan ju vara bra att skrika i förebyggande syfte, då kanske den stora, vita hunden låter mig vara ifred......
Kramis

http://pudelfnatt.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards