Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Då var det dags igen.

Av Kajsa Varg - 10 september 2009 08:55

MORGON-på er                                                  
             

  Ja då var frukosten avklarad,hundarna varit ut och gjort de dem ska.Dags för dem att äta frukost,sen ut på en tur med husse.

Idag kommer matte att äta alvedon och ligga till sängs,f-asen vad less man blir på dessa förkylningar är helt sänkt.

Men är väl inte undra på att man blev sjuk,när vi stod och köade till en karusell när vi var i Furuvik,så är det en man som stod utanför ledet o kollar upp sin lille son.Och vad tror ni han gör ?nyser mig rakt i ansiktet,så äckligt jag visste inte var jag skulle ta vägen.Blängde sedan argt på honom,men så dum som man är håller man igen pipen o säger ingenting,jag fann mig liksom inte.Bara hann o tänka hur äckligt o dumt usch svininfluensa.

Nu har man dragit på sig en uschlig förkylning,och vi som ska hem till mor o far till helgen och hälsa på.

Det är ju snart klart med handikappsanpassningen hemma.Måste verkligen berömma de som handlagt det så att mor ska kunna komma hem och bo.Har gått så otroligt fort med allt,tänk om alla kunde få hjälp så snabbt.Men det beror väl på olika kommuner och sen om de berörda har någon som verkl.igen kan tjata och ta i.

Får sedan tacka alla berörda som gjort inlägg tack snälla rara ni,ni är underbara.Kikar in till er senare och får så hoppas att man mår bättre.Nu stundar sängen.par i sängnatti  

vän stjärnorna   Till er alla bloggar alla bloggar vänner varså goda.

 
 
Lisa

Lisa

10 september 2009 12:08

Och du förgyller min dag med goa kommentarer,,skoj att du gillade min äppel seremoni,hihi..

Jo för att få in bild däruppe går du in på utseende o färger tror jag det står..sen skrollar du ner till där det står Toppbild
och vill du ha en bild där trycker du på toppbild då kan du ta en bild ifrån dina egna,,Men jag kan inte heller göra en sån långsmal bild utan fick ta en bakgrundsbild o sätta där som var rätt stor,,men man kan inte ha både bild o text,,då måste man be nån som kan fixa en sån åt en i pfotoshop,,
Lycka till och Krya på dej jag mår inte heller bra ännu ifrån förkylningen usch...Tar gärna med mej stjärnbilden Tack tack..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Primaporskan

Primaporskan

10 september 2009 21:28

Hej min vän
Vill önska dej att du mår bättre och att jag tänker på dej.
God natt så hörs vi i morgon .
Kramar Ewa

http://primaposrskans-dagar

 
Primaporskan

Primaporskan

11 september 2009 09:22

Hej min vän.
Hur mår du? Fy så tråkit att bli förkyld.
Tänker på dej. Hoppas att du får en bra helg.
Kram Ewa och rödtopparna.

http://primaporskans-dagar

 
Primaporskan

Primaporskan

11 september 2009 13:07

Hej min vän.
Tur att du är piggare i dag.
Jag håller med dej om der där med svamp och rensa men nu är det gjort och nu ligger dom i små påsar i frysen och väntar tills hösten och vintern kommer och då tar jag upp och gör något gott. Min gubbe ville att vi skulle åka och titta efter mer i helgen vi får se, men han trodde inte vi skulle hitta så mycket, ja, Karin ,Mona och jag bara skrek det var gult överallt och Mona hade varit dit förr men inte hittat det här stället.
Hoppas att ni får en bra helg, kramar Ewa och rödtopparna

http://primaposrskans-dagar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards