Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Have i lost my brain.

Av Kajsa Varg - 9 september 2009 08:48

Ska det vara så svårt att få få till detta Skrikandes,men som sagt har hjärnan brunne så har denFoten i munnen

Jag får baske mig inte in bilder,guben fick in en bild i går men då hade bilden(en blomma)en bakgrundsfärg som var svart.Så blev det ju aldrig förut.Sen finns inte alla mina bilder på bildarkivet,har då suttit och laddat upp bilder som jag redan har laddat upp en gång,blir ju lite onödig kostnadGråterNEJ jag har inte fått in en enda bild,blir så för.bnnd funkar det inte snart så lägger jag av.Är det bara jag som har problem eller??????????

Visserligen så är jag utbränd/utmattad/trött/ grymt förkyld/grymma svettningar/inget minne/värk i kroppen och kort stubin,ja vad kan man mer önska sig.Usch nu kom allt fram hur jag mår skit osså.Tyckte att det här kommer säkert att gå jättebra och allt det nya ser ju så bra ut.Men den gamla bloggen  var enkel att förstå för en som har svårt med datorer.Så nu blev det sagt,känner mig bara tvungen att avreagera mig.

Nu ska jag ta en stunds lugn andning och lugna ner mig,sen blir det skjutsning till skolan med en som har haft sovmorgon,blir så här när man bor på landet och de bara drar in våra bussar.Då får man bo i bilen,inte ska man åka kollektivt,NEJ! TA DIN BIL DET SPARAR MILJÖN. Foten i munnen

Ha en bra dag alla BLOGGARE ni är FANTASTISKA SOM KLARAR AV DETTA MED DET NYA.KRAMEN PÅ ER.Glad

 
 
Jaana

Jaana

9 september 2009 11:18

Hej Karin;)..ja, du är mänsklig du också...hihihi Jag tycker du alltid har varit så lugn och älskvärd så det var så otroligt skönt att läsa att det fanns humör där också ;)) Man måste avreagera sig ibland också för att sen orka gå vidare...
Det är så kul när man kan känna igen sig i andra i just det här med teknikensvärld...så grymt struligt ibland..hihihi men du löser det till slut, lycka till!
Många kramar Jaana med aprikoserna

http://123minsida.se/ZENDEX

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards