Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

NÄMEN ÄR DET SOLEN !!!!!!

Av Kajsa Varg - 16 juni 2009 16:49

         

Inatt hade vi Embla som sov över,och Agnes sov över hos sin store syster.

Det gick ju jättebra,men oj vad hon pratar detta barn får nästan skavsår i öronen =) så sa min mans mormor,för när guben Leif var liten så pratade han jämt.

Men hon è ju så go jäntan och sen får man sig ju ett gott skratt mellan varven.

I morse när man vaknade så sken faktiskt SOLEN gud så underbart man hade nästan glömt hur skönt den värmer.,Så när jäntan hämtat Embla så satt guben o jag mig ute o drack kaffe,sen bar det av för honom till jobbet.Själv så fick jag sån lust att klippa gräset så jag klöpp en av gräsmattorna.Men nu är det så molnigt o grått så vi får se vad det blir av detta.Chisa har lagt sig i ett hörn av soffan och somnat,så jag kojar nog en stund också medans man är ensam hemma.

                                                

 
 
Lena

Lena

16 juni 2009 17:32

Hej Karin!ha så skönt i en varsin ända av soffan du och Chisa,hihi!javisst kan dom få 5 st valpar.Så härligt väder det har varit idag.Jag fick sån lust att plocka midsommar blommor.Men nu verkar det skumt på himlen igen.Ha det gott och vila dig!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

17 juni 2009 00:42

Hej Vännen!
Tackar så mycket för grattiset... Lattisen hälsar tillbaka med stor kram! Nu finns ett stort inlägg ute om hela hans dag... Är så trött nu, har varit så mycket de senaste dagarna... Förlåt för att jag inte svarade på ditt stora kommentars-meddelande. Förstår att du haft mycket du med med alla studentfester, 50-årsfest osv. Puh! Ja, nu får man vila snart... Jag frågade bara så att du inte var ledsen på oss eller något, eftersom du alltid brukar skriva så mycket. Du är en sådan söt tjej!

Kram,

//C&L:-)

http://www.lattisen.wordpress.com

 
janet65

janet65

17 juni 2009 01:08

Hej Kajsa och tack för välkommandet det känndes jätteroligt. Min dotter gjorde ultraljud men det visade inget eftersom babyn låg och höll för underredet haha. Håller med dig om skavsår i öronen men det är bra gulligt. Mitt barnbarn kommer i dag och sover här till Torsdag. Ha det bra nu och kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

17 juni 2009 17:10

Hej, kikar in lite för å se hur du har det? För egen del så är det nedräkning nu. Jobbar bara t.o.m tisdag nästa vecka.Ska bli så skönt.
Men en sak som jag inte är glad över är att jag MISSAR Natures KANON-presentation/utbildning av BROCCOLIEFFEKTEN OCH COGNICORE/ DERMICORE.
Broccoli ingår ju i DERMICORE-produkterna också. Det är bl.a handserumet och fotserumet.
Denna presentation på webben är på onsdag den 24 juni, samma dag som jag åker till England. Hade Brian haft datorn kvar så hade jag kunnat vara med och lyssna, men hans son tog båda laptoparna med sig när han flyttade för 1½ vecka sedan. SYND!!!
Men jag får be Therese att spela in så jag och Brian kan lyssna på det i efterhand. Det är bara det att det finns en chat-ruta också och den kan man ju inte använda i efterhand.

Ha det gott vännen
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

17 juni 2009 19:07

Hej Karin!
Jag hoppas vi skall kunna gå med hundarna någon gång tillsammans.Kanske Jaana och jag kan komma och hälsa på dig,eller om du vill komma hit.Men det blir nog inte förrän i slutet av Augusti.Myckat jobb med valparna väntar nu framöver,och jag kan inte lämna dom ensamma.Du får så gärna komma och titta på dom sen.Men dom måste bli någon vecka först.Förstår att du och voffsan njutit av värmen idag,gud så härligt!
Kram på dig vännen du är en sån go människa.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards