Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

HAMMARSKOG.

Av Kajsa Varg - 30 maj 2009 17:54

Ja idag mina vänner har vi varit på utställning,var rädd ett tag att vi inte skulle hinna i tid men det gick.

Ewa talade om vad jag skulle göra när jag kom.Sen blev det inmätning o hon var såklart dvärg.Sen hjälpte Ewa o Christina mig med tips o sånt som en nybörgare som jag inte vet,sen fixade de pälsen på Chisa så nu vet jag hur man gör.Nåt som man får öva på hädan efter.TACK SNÄLLA RARA EWA OCH CHRISTINA FÖR HJÄLPEN VAD SKULLE DET BLIVIT UTAN ER HJÄLP.Sen var det jättekul att träffa er,går gärna i lära hos er fler gånger.Tycker att jag fick lära mig mycket idag,men har ju så svårt att hålla allt kvar i huvudet(glömsk).Måste ju ställa fler gånger nu åtminstoneså jag får 4 CK till=) hoppas det var rätt nu.

Chisa blev tvåa i unghundsklass med CK.Inte dumt alls vad jag fårstått.Och det bästa av allt =) jag visade upp henne själv,synd bara att man är så slut skulle kunnat va roligare att  orkat va gladare för detta.

Sen på vägen hem blev det hamburgare för barnen,ja Chisa fick ju förståss smaka också och det tyckte hon förståss va jättegott.


Tack snälla rara vänner som hållt tummarna det hjälpte.Du Carolina o Latte ni skulle bara veta godiset fungerade jättebra o hjärtat fick följa med som maskot turhjärta tack snälla underbara.

Sen måste jag bara tala om att natten som var föddes Hjördis,tänk att få reda på en sån nyhet samtida som det gått så bra i Hammarskog.


Gick ju bra för Ewa också med de sina,ni kan nog läsa sen en gång i bloggen.Hennes Leo var ju så fin o lilla gumman Wilma ja herre gudanemej så söta pudlar.

Christina ställde osså 2 av sina hundar i silver jättegoa o fina pudlisar.

Nej nu blir det lite hundbilder från utställningen.Ha en skön Lördag kväll alla goa vänner känns så skönt att komma hem trött o sen få läsa inläggen.

KOMMER FLER KORT SENARE,nu ska vi till grannarna.Tyvärr hade jag skrivit fel namn,men nu är det rättat ber om ursäkt för det.



 
 
Jaana

Jaana

30 maj 2009 18:43

Hej Karin!
Grattis till CK ;-)..jättekul. Så nu blir det fler gånger, eller?
Sen måste jag gratulera till Hjördis också! Kul för Chisa att få en kompis.
Jag hade tänkt kika på en utställning idag men jag orkade inte för jag blev inte klar med målandet förrän 23.30 Så idag har jag återställt ordningen i rummet för att imorgondag åka och köpa en ny taklampa som matchar färgerna i rummet som vi har nu.

När tänker du ställa Chisa igen? Kanske så att man har möjlighet att kika på Er då.

Ha det gott i värmen Kramar Jaana med aprikoskillarna

http://123minsida.se/ZENDEX

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

30 maj 2009 18:45

Heeeeeeej på er!
Vad duktiga ni är! Vad gulligt av Ewa & Yvonne att hjälpa dig! En tvåa till Chisa, visste väl det... Ni är så duktiga, ska bli roligt att få se topphunden sen. Så duktigt, och tänka sig; du visade henne själv! BRA JOBBAT TJEJEN! Kanonbra, ja och nu ska du ha 4 CK till, hihi:-) Vad bra att godiset funkade. Ska ta bilder på det inom de närmsta dagarna och skicka. Har försökt hitta bilder via internet, men det har inte gått så bra...

KRAMIZAR UNDERBARA VÄNNER!

//C&L:-) som är stolta över er!

http://www.lattisen.wordpress.com

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

30 maj 2009 19:38

Hej på er!
Oj, vilka fina bilder du satt in, superfina! Vilket fint väder ni hade också, härligt! Chisa ser så stolt ut på bilderna, och det kan man ju förstå!

Kramizar,

//Carro

---------------------------------------------
Tjena Chisa!
Vad söt du är på fotona! Dig vill man ju dejta... Du är så söt när du står så fint, och vilken fin frisyr! Matte skulle gärna vilja testa en sådan på mig, men de andra i familjen är emot. Vilka fina rosetter du fått, vill också ha en sådan!

KRAMIZAR I MÄNGDER!

//Lattisen:-)

http://www.lattisen.wordpress.com

 
Helena

Helena

30 maj 2009 21:57

Hej hopp!
Supergrattis till lill-Chisan's utmärkta utställningsresultat idag:)! Lika mycke' grattis till hennes matte som gjorde ett suveränt jobb med att visa henne:-)! Nu har du väl fått blodad tand, va'?? Och snart har du två brudar att ställa ut....
Valpisarna mår fint och Cobra vaktar över dem som en hök!!
Kramar från Helena o c/o

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Ulla

Ulla

30 maj 2009 22:13

Gratulerar till silverplatsen. Inte för att jag vet något om hundutställningar.Men de spelar roll,noll. Ett silver är ju det samma som näst bäst.
Ha det gott vännen
Kram

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

30 maj 2009 22:32

grattis till CK vad roligt förstår att du är en stolt matte nu gu va roligt. tack för ditt inlägg på min blogg och för dina fina ord om min presbild det är tack vare era fina ord som gett mig styrkan att ha den kvar på bloggen. tänk vad taskiga människor det finns som mobbas tänk om de visste att det sätter ett sår i en människa hela livet. kjamar till dig och grattis ännu en gång och du verkar vara en fantastisk människa.

http://janet65.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

30 maj 2009 23:18

Meen va skoj!!!
Grattis Grattis..måste kännas helt otroligt och första gången också,,
Massa kramar och nospussar till Gulliga Chisa..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Primaporskan

Primaporskan

31 maj 2009 10:56

Hej min vän.
Grattis till dej och Chisa som var såååååå duktiga i går.Hon är så fin din tjej men hon har ju fina föräldrar eller hur?
Vi var inte hemma förän kl.18:30 Jag var in i ringen på finalen och tävla på SAR-listan, vi blev 4:a och fick foder och en jätte fin rosett.I kväll lägger jag ut bilder, måste ha hjälp av min son Jonas.
Jag var så trött i går, men nu är jag pigg.
Många kramar från mej och rödtopparna.

http://primaporskans-dagar

 
Helena

Helena

31 maj 2009 18:28

Hallå hallå!
Allt väl, hoppas jag?! Har ni landat efter gårdagens bravader?
Nu har jag fixat ett valpgalleri på hemsidan, kika in och njut en stund:-)!
Kramisar från mej

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

31 maj 2009 18:41

Har skickat ett mejl till er...

KRAM!

//C&L:-)

http://www.lattisen.wordpress.com

 
Sussi

Sussi

31 maj 2009 22:56

Vad stolt lilla Chisa såg ut när hon låg på kudden med priserna framför sig.. :-)
Vad kul att det gick så bra..Grattis!!

Ha en fortsatt trevlig kväll
kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

1 juni 2009 16:08

Här kommer ett jättegrattis.
Och vilcka fina bilder.
Många kramar/Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Anneli

Anneli

7 juni 2009 11:56

Nämen grattis till eran fina placering Chisa ser allt nöjd ut. Kram

http://pottipotti.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards